پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری سارق گوشی تلفن همراه با هوشیاری پلیس اصفهان/اقتدار پلیس اصفهان برهم رنندگان نظم و امنیت را زمین گیر کرد/تصادف در اتوبان فرودگاه اصفهان/دستگیری سارقان اماکن خصوصی در اصفهان/انفجار بخاری ۳ نفر را مجروح کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،  سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  اظهار داشت : ماموران کلانتری ۱۶ اصفهان یک سارق زورگیر را که در یکی از خیابان های اصفهان با حمله به فردی با تهدید سلاح سرد در حال سرقت تلفن همراه وی بود را مشاهده می کنند.

رئیس پلیس مرکز اصفهان در ادامه بیان داشت : متهم پس از رویت ماموران اقدام به فرار می کند که در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی ماموران گشتی کلانتری ۱۶ اصفهان به خبرنگار ما گفت : متهم پس ارجاع به یگان مربوط به بزه ارتکابی خویش اعتراف و تحویل قانون شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد : سارقان باید بدانند که پلیس همیشه و همه جا در کمین آنان است و در لحظه دست بی قانونی را از جامعه کوتاه می کند.

کشف ۱۴ دستگاه خودروی مسروقه در اصفهان

گروه استان ها _اصفهان_ شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان اصفهان تعداد ۱۴ دستگاه خودروی مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در راستای برخورد با سارقان وسایل نقلیه ، طرح شناسایی سارقان و کشف وسایل نقلیه مسروقه شب گذشته توسط ماموران انتظامی شهرستان اصفهان اجرا شد .

وی افزود : پس از اجرای این طرح ضربتی تعداد ۱۴ دستگاه خودروی مسروقه کشف که پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می شود .

سرهنگ “یاردوستی” با اشاره به خودروهای فاقد ایمنی افزود:متاسفانه اکثر مالکان خودرو های خود را به سیستم های ایمنی و بازدارنده مجهز نکردهاند که در این راستا می بایست دقت لازم را انجام داده و با پلیس در پیشگیری از اینگونه سرقت ها همکاری کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهروندان با رعایت نکات ایمنی و توصیه های پلیس می توانند نقش بسزای در پیشگیری از وقوع سرقت داشته باشند اضافه کرد : مجهز کردن خودرو به قفل پدال ، قفل فرمان و دزدگیر میتواند در به اختلال انداختن وقوع این سرقت موثر باشد .

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان همچنین از شهروندان خواست تا اگر مورد سرقت وسایل نقلیه شدند با پلیس ۱۱۰ تماس و در اولین فرصت مدارک خود را به کلانتری محل ارائه و اعلام شکایت کنند.

**اقتدار پلیس اصفهان برهم رنندگان نظم و امنیت را زمین گیر کرد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۲ نفر از عوامل برهم زننده نظم وا منیت که در یکی از خیابان های شهر “اصفهان” اقدام به تخریب خودروهای عبوری و ایجاد رعب و وحشت می کردند خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودروهای عبوری شهروندان توسط ۲ موتورسوار در یکی از خیابان های شهر اصفهان ، بلافاصله گشت فوریت های انتظامی وارد عمل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران گشت فوریت های پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر ۲ موتوسوار را که برادر بودند دستگیر کردند.

سرهنگ یاردوستی اظهار داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: شهر اصفهان جولانگاه سارقان ، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند نیست و اینگونه افراد در نظر داشته باشند که پلیس برخورد قاطع و قانونی با آنان می کند.

**تصادف در اتوبان فرودگاه اصفهان

گروه استان ها _اصفهان_ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تصادف یک دستگاه کامیون کشنده با سواری ۲۰۶ در اتوبان “فرودگاه” و مجروح شدن ۳ نفرو وفوت فرد دیگری خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : روز گذشته ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از تصادف یک دستگاه کامیون کشنده با سواری ۲۰۶ در اتوبان “فرودگاه” بعد از “حصه” مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در اثر این حادثه رانندگی ۳ سرنشین ۲۰۶ مجروح و یکی از سرنشینان این خودرو نیز به علت شدت جراحات وارده فوت شد، عنوان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

سرهنگ کریمی در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و ضمن رعایت فاصله طولی از عجله و شتاب بپرهیزید.#

**دستگیری سارقان اماکن خصوصی در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” از دستگیری ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی در این شهرستان و کشف چندین  فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی،در سطح شهرستان رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 خدا دوست افزود: ماموران طی تحقیقات و بررسی های انجام شده موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : افراد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان “نجف آباد” اعتراف کردند.

سرهنگ خدادوست اظهار داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان گفت: تعامل و همکاری مردم در راستای پیشگیری و کشف جرائم بسیار موثر است وشهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

**انفجار بخاری ۳ نفر را مجروح کرد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “خوروبیابانک” از انفجار بخاری یک اقامتگاه در یکی از روستاهای این شهرستان و مجروح شدن ۳ نفر خبر داد.

سرگرد”نعمت خلیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس مبنی بر آتش سوزی و انفجار بخاری گازی در اقامتگاهی در روستای “مهرجان” بلافاصله ماموران پاسگاه “بیاضه” به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه بخاری گازی اقامتگاه منفجر شده بود که در این حادثه فردی ۶۴ ساله و ۲ جوان ۲۸ ساله مجروح شده بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از مجروحان حادثه که دچار جراحات زیادی شده بود به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان انتقال داده شده بیان داشت : در اثر این حادثه اقامتگاه نیز دچار خساراتی جزئی شد.

سرگرد خلیلی در پایان خاطر نشان کرد، عدم رعایت نکات ایمنی و یک لحظه غفلت ، یک عمر ندامت و پشیمانی به بار می آورد که امیدوارم عموم مردم با رعایت نکات ایمنی از وقوع حوادث مشابه پیشگیری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا