تيتر يكعناوین اخبار

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ازحضور درتظاهرات ۱۳ آبان قدردانی کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده و هوشمندانۀ مردم همیشه در صحنه، عاشورایی و ظلم ستیز ایران قدردانی و تشکر کرد.

 در متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی و تشکر از حضور دشمن‌شکن، گسترده و هوشمندانۀ مردم همیشه در صحنه، عاشورایی و ظلم ستیز ایران در تماشایی‌ترین تظاهرات یوم‌الله ۱۳ آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» اعلام کرد؛  تـظاهـرات ۱۳ آبـان امسـال فـریـاد چهـل ســالۀ بـی اعتـمادی ملـت ایـران بر ســر آمـریـکا بود.

تـظاهـرات ۱۳ آبـان رمی جمرات دیگری علیه شیطان بزرگ، امریکا بود. ۱۳ آبان و حضور مردمی همان ترجمان امروزی پیام راهبردی «هیهات منا الذله» حسینی و همان لعنت بر یزید زمان بود. فریادهای «هیهـات منـا الـذلـه» و «مـرگ بـر آمـریـکا» در یوم الله ۱۳ آبان در کران تا کران آسمان ایران طنین انداز شد که خود نشانی از شکست تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و نماد قدرت نرم و وحدت کلمه ملت و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

از دریچۀ دوربین‌های خبری به وضوح شاهد بودیم، با اینکه ۱۳ آبان امسال، آغاز دور جدید تحریم‌های گسترده، یک جانبه و ظالمانۀ امریکا علیه مردم ایران بود، مردم با حضوری حماسی‌تر از سال‌های قبل، پرشورتر فریاد «مرگ بر امریکا» را سر داده و بر نیرنگ‌های امریکا پیام «مـرگ» بفرستند.

۱۳ آبان، امسال نشان خشم مقدس و انقلابی تعطیل ناپذیرایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و «نـَـه بـزرگ» به امریکای دشمن شماره یک بشریت و سیلی محکمی علیه ترامپ رئیس جمهور ابله و دولتمردان دیکتاتورش بود.

مردم از همه قشر در یوم الله ۱۳ آبان آمده بودند تا قاب امپراطوری رسانه‌ای در دنیا را از حماسۀ حضور وحدت خود، حیرت زده کرده و به دشمنان قسم خوردۀ انقلاب همانان که تاب دیدن چهل سالگی انقلاب را نداشتند، پیامی روشن دهند. در مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان حسینیان زمان، علیه یزیدیان دوران شوریدند.

این تظاهرات بزرگ و سراسری ملت شجاع، استکبار ستیز و عاشورایی ایران حاوی پیام تاریخی به استکبار و مصداق اتم و سردمدار آن ـ آمریکای جنایتکار ـ در نفی هرگونه سلطه و نفوذ در ارکان ملت، کشور، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که آماده می‌شود تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را به جشن بنشیند؛ بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این بیانیه؛ ضمن تشکر مجدد از ملت فهیم و لحظه شناس ایران، از تمامی مسؤولان، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور، اصحاب محتـرم رسـانه‌ها، جرایـد، مطبـوعات و خبـرگزاری هـا و به ویـژه رسـانـۀ ملـی که در آگاه سازی عمومی، روشنگری و اغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به نمایش در آوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از سیل خروشان ملت بزرگ ایران اسلامی، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌کند و به موجب این حضور ماندگار مردمی و تاریخی، به درگاه ایزد متعال جبین شکر و جبهۀ خضوع و تواضع می‌ساید و بر دستان ملت قهرمان ایران به رسم ادب و احترام بوسه می‌زند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا