تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

ایران با بهره مندی از نیروهای جوان، خلاق و منابع موجود، بدون شک از سد تحریم ها عبور خواهد کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان با حضور دکترمهر علیزاده؛ و معاونین سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و دیگر مسولان استانی، دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم برگزار گردید.
دکتر محسن مهرعلیزاده در جریان این مراسم در مصاحبه با تعدادی از خبرنگاران با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی مردم ایران را مقاوم تر و متحد کرد، تصریح نمود: امروز نیز تهدید و تحریم های آمریکا ملت ایران را متحدتر و منسجم تر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا وقیحانه در این روز مردم ایران را به تحریم اقتصادی تهدید می کند، خاطر نشان کرد: تحریم های اقتصادی برای به زانو درآوردن نظام و انقلاب در برابر خواسته های نامشروع استکبار به سرکردگی آمریکاست ولی دشمنان تا کنون مردم ایران را نشناخته اند و همواره از این مردم سیلی خورده اند.
محسن مهرعلیزاده با اشاره به اینکه مردم ایران برای رسیدن به اهداف و آرمان های خود تلاش می کنند و با هیچ تحریمی دست از مبارزه با مستکبران برنخواهند داشت؛ یادآور شد: امریکا دشمن شماره یک مردم ایران است و از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون مشکلات زیادی را برای مردم ایران ایجاد کرده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته هیچ کشوری جرات ایستادگی در برابر آمریکا را نداشت، یادآور شد: امروز مردم دنیا و حتی دولت های اروپایی با پیروی از ایران جرات ایستادن در مقابل آمریکا را پیدا کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه برای مقابله با تحریم ها و تهدیدهای آمریکا باید اقشار و فکرهای مختلف کشور با هم متحد شوند، خاطر نشان کرد: باید از داشته های خود بهترین بهره را ببریم و کشور را از وابستگی به نفت رها سازیم.
مهرعلیزاده با بیان این که کشور ما از نیروهای جوان و خلاق و منابع و امکانات فراوانی برخوردار است افزود: ایران اسلامی با اتکا به توان و ظرفیت های داخلی خود و بهره برداری بهتر از آنها می تواند بدون شک از سد تحریم ها عبور کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا