پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

زمین گیرشدن سارقان زورگیرخیابانی در اصفهان/ دستگیری سارق منزل حین ارتکاب جرم/ توقیف انباری با ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان/واژگونی کامیون بنز مرگ راننده اش را رقم زد/ استخر آب پسماند جان کودک ۵ ساله را گرفت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  اظهار داشت : با تلاش ماموران سخت کوش کلانتری ۱۶ اصفهان ۲ سارق زورگیری که در یکی از خیابان های اصفهان با حمله به فردی پیاده در حال سرقت پول های نقد و تلفن همراه وی بودند مشاهده و بلافاصله وارد عمل می شوند.

رئیس پلیس مرکز اصفهان در ادامه بیان داشت : سارقان با رویت ماموران اقدام به فرار کرده و با تعقیب و گریز و تیز هوشی ماموران در جلوی مردم با اقتدار زمین گیر و نهایتا دستگیر شدند.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی ماموران گشتی کلانتری ۱۶ اصفهان به خبرنگار ما گفت : متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان شد : سارقان باید بدانند که پلیس همیشه و همه جا در کمین آنان است و در لحظه دست بی قانونی را از جامعه کوتاه می کند.

دستگیری سارق منزل حین ارتکاب جرم

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از دستگیری سارق منزل توسط ماموران گشت کلانتری ۱۶ منظریه حین سرقت خبر داد.

سرهنگ” علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: طی اطلاعات واصله مبنی بر وجود سارق در یکی از منزل شهروندان بلافاصله ماموران گشت کلانتری۱۶ منظریه در محل حاضر وبا راهنمایی صاحب خانه مأموران وارد منزل شده که سارق قصد فرار از راه پشت بام راداشته که با هوشیاری مأموران وی رادستگیر کردند.

وی ادامه داد:در بازرسی از متهم مقداری طلاجات به همراه ۸ میلیون ریال وجه نقد که از داخل منزل سرقت کرده بود کشف وتحویل مالباخته شد.

سرهنگ جعفری نژاد افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از شهروندان خواست : جهت جلوگیری از سرقت منزل، ، از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل محلهایی که سارقین به سهولت به آنها دسترسی پیدامی کنند خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء‌در منزل از گاوصندوق هایی که از استحکام لازم برخوردار است و داخل دیوار تعبیه و قابل جابجایی نمی باشند استفاده کنید، قبل از خروج از منزل هر گونه تردد و رفت و آمد افراد مشکوک و مظنون و پرسه زن و متکدی در محله سکونت مشاهده شد به پلیس اطلاع دهید و در زمان ورود به منزل در صورت مواجه شدن با صحنه سرقت ضمن حفظ خونسردی با اطمینان لازم با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته تا اقدامات تخصصی توسط پلیس انجام گردد.

**توقیف انباری با ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان از کشف انباری که یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در آن دپو شده بود، خبر داد.

سرهنگ “سعید سلیمیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان از دپوی یک محموله انواع کالای قاچاق در انباری مطلع شدند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی شد که ۴۴ کارتن ۴ عددی روغن زیتون ، ۲۸۰ قوطی داروی بدن سازی، ۴ کارتن قوطی خالی مربوط به داروهای بدن سازی، ۳۳۰ بسته قرص بدن سازی، ۴ گونی پودر وانیل و ۵۱ کیسه فلفل سیاه خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالک انبار مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ سلیمیان در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

***لغزنده بودن اکثر محورهای ارتباطی استان اصفهان/ رانندگان زنجیرچرخ همراه داشته باشند

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از بارش نزولات آسمانی در اکثر محورهای ارتباطی اصفهان و لغزنده بودن جاده ها خبر داد.

سرهنگ “جواد درستکار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : بحمدالله در اکثر نقاط استان اصفهان رحمت الهی در حال بارش است که امید است رانندگان محترم توصیه های پلیس را رعایت و سفری بی خطر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه احتمال بارش برف در نقاط سردسیر و گردنه ها وجود دارد افزود: رانندگان حتما باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند و پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ ممانعت می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این مواقع با سرعت مطمئنه رانندگی کنید و از عجله و شتاب و تغییر ناگهانی مسیر بپردازید تا تسلط کافی بر خودروی خود داشته باشید.

سرهنگ درستکار در پایان تاکید کرد، حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید ، باک خودروی خود را کاملا پر کنید ، از سالم بودن بخاری و برف پاکن های خودرو مطمئن باشید و پتو و مقداری جیره خشک به همراه داشته باشید تا انشاءالله سفری بی خطر داشته باشید.

***واژگونی کامیون بنز مرگ راننده اش را رقم زد

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راه استان از واژگون شدن یک دستگاه کامیون بنز در آزادراه “نطنز-بادرود” و فوت راننده او خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام واژگونی یکدستگاه کامیون بنز در آزادراه “نطنز-بادرود”، بلافاصله ماموران گشت این پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: متاسفانه در این حادثه راننده کامیون بنز به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

سرهنگ پورقیصری افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه ، عدم توجه به جلو توسط راننده کامیون بنز اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در ادامه از رانندگان خواست ، هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و با دقت کامل به امر رانندگی توجه و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی جدا پرهیز کنند.

***کشف ۲۸ دستگاه خودروی مسروقه در اصفهان

گروه استان ها _اصفهان_ ماموران انتظامی شهرستان اصفهان ، شب گذشته تعداد ۲۸ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در راستای برخورد با سارقان وسایل نقلیه ، طرح شناسایی سارقان و کشف وسایل نقلیه مسروقه شب گذشته توسط ماموران انتظامی شهرستان اصفهان اجرا شد .

وی افزود : پس از اجرای این طرح ضربتی تعداد ۲۸ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه کشف که پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می شود .

سرهنگ یاردوستی با اشاره به سرقت آسان خودروهای فاقد ایمنی افزود:متاسفانه اکثر مالکان خودرو های خود را به سیستم های ایمنی و بازدارنده مجهز نکرده اند که در این راستا می بایست دقت لازم را انجام داده و با پلیس در پیشگیری از اینگونه سرقت ها همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهروندان با رعایت نکات ایمنی و توصیه های پلیس می توانند نقش بسزای در پیشگیری از وقوع سرقت داشته باشند اضافه کرد : مجهز کردن خودرو به قفل پدال ، قفل فرمان و دزدگیر می تواند در به اختلال انداختن وقوع این سرقت موثر باشد .

** استخر آب پسماند جان کودک ۵ ساله را گرفت

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان از فوت کودکی ۵ ساله به علت غرق شدن در آب پسماند محل کار پدرش خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، غرق شدن کودکی در آب پسماند کارگاهی اطراف شهر “اصفهان” اعلام شد که ماموران گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد محمد طاهای ۵ ساله در غفلت پدر خود داخل استخر آب پسماند کارگاه شده و غرق می شود که جسد کودک توسط ماموران اورژانس به پزشکی قانونی شهر اصفهان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن ابزار همدردی با این خانواده داغدار گفت:متاسفانه بر اثر بی احتیاطی و بی توجهی والدین سالانه شماری از فرزندان مظلوم و کودکان خردسال با حادثه هایی غم انگیز مثل غرق شدگی،تصادف بر اثر رها کردن دست کودکان و .. از بین می روند که عزم جدی والدین را در مراقبت از فرزندان خود می طلبد تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ نباشیم.#

***کشف بیش از ۴۲کیلو گرم مواد افیونی در نائین

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف مقدار ۴۲ کیلو و ۸۴۰ گرم تریاک و حشیش توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید “شرافت” خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین”حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو، مقدار ۲۷ کیلو و ۲۰گرم حشیش و ۱۵ کیلو و ۸۲۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ کاظم زاد بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

***کشف بیش از ۵۱کیلو گرم مواد مخدر در شهرضا

گروه استان ها_اصفهان_ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف۵۱کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در شهرضا خبر داد.

سرهنگ “علی ملکی آهنگران” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا”حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو، مقدار ۵۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: در همین رابطه ۳ سرنشین خودرو دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا