شهر و جامعهعناوین اخبار

بسته خبری و حوادث روز پلیسی در استان اصفهان

سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی مراجعه افرادی به مراجع قضائی و اعلام شکوایه ای مبنی بر اینکه فردی با ترفند خرید محصولات کشاورزی مبلغ ۹۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان “تیران و کرون” قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله یک گروه ویژه از ماموران پلیس آگاهی و عملیاتی شهرستان “تیران و کرون” وارد عمل شده و اقدامات تخصصی خود را در این خصوص آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت : در بررسی های انجام شده مشخص شد این فرد ۲ هزار و ۵۰۰ تن محصولات کشاورزی را در یکی از شهرستان های استان اصفهان از ۲ نفر با ارائه اسناد فاقد اعتبار خریداری کرده و در موعد مقرر وجه مربوطه پرداخت نشده است .

سردار مهدی معصوم بیگی تصریح کرد : این کلاهبردار در مجموع مبلغ ۹۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از ۲ نفر کلاهبرداری کرده بود که ماموران پس از هماهنگی قضائی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای شهرستان “تیران و کرون” شناسایی و در یک عملیات سنجیده و غافلگیرانه او را دستگیر کنند.*

**پایان کار فروشنده افیونی در کاشان

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی ، فروشنده مواد مخدر را با بیش از ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر آماده عرضه شناسایی و دستگیر کردند .

سرهنگ “علی پورکاوه ” فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی ، طرح شناسایی و برخورد با فروشندگان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دادند .

فرمانده انتظامی کاشان افزود : ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی و با انجام یک سری اقدامات تخصصی یک نفر فروشنده مواد مخدر را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از مخفیگاه مقدار ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ پورکاوه اظهار داشت : در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

**کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله ظروف بلوری قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “محمدحسین باباکلانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۷۱۹ کارتن ظروف بلوری خارجی فاقد مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به دستگیری راننده در این خصوص بیان داشت: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد و۵۰۰میلیون ریال اعلام‌شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

**اعتراف سارقان منازل به ۴ فقره سرقت در سمیرم

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری ۳ سارق منزل و کشف ۴ فقره سرقت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان سمیرم ، بررسی موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند ۳ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ قرقانی بیان داشت : افراد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به ۴ فقره سرقت از منازل شهروندان سمیرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان افزود: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد سارقان آسایش و امنیت شهروندان را بر هم زده و برابر مقررات با آنها برخورد می شود.

**واژگونی رنو مرگ نوزاد ۳ ماهه را رقم زد

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راه استان از واژگون شدن یک دستگاه سواری رنو در محور “گلپایگان-گردنه قرقچی” و فوت نوزادی ۳ ماهه و مجروح شدن ۲ فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه سواری رنو در محور “گلپایگان- گردنه قرقچی” بلافاصله ماموران گشت پلیس راه “شاهین شهر- کاشان” به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان که نوزادی ۳ ماهه بود فوت و ۲ سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح شدند.

سرهنگ پورقیصری افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه ، عدم توجه به جلو توسط راننده رنو اعلام شده است .

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان از رانندگان خواست ، هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم .

**دستگیری سارق اماکن خصوصی در نجف آباد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری سارق اماکن خصوصی توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد .

سرهنگ “محمد رضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : در همین راستا واحدهای گشت محسوس و نامحسوس پلیس فعال و پس از انجام تحقیقات تخصصی و گسترده ، سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: این سارقان در بازجوئی های پلیس به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و به شهروندان هشدار داد: به توصیه های پلیس توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

**دستگیری ۲ سوداگر مرگ با ۱۲۷ کیلو حشیش

گروه استان ها_اصفهان_ ماموران ایستگاه بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین” در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان ۱۲۷ کیلو حشیش کشف کردند.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران ایستگاه بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت : در بازرسی از این خودرو ۱۲۷کیلو و۷۱۰گرم حشیش که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.#

**توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در گلپایگان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “علی سبحانی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت :ماموران پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان مطلع شدند فردی ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین را به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد این شهرستان کرده که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از یک انبار ۳ دستگاه موتور سیکلت را که به صورت غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شده بود کشف و توقیف شد.

وی افزود:این موتورسیکلت های cc 1300 فاقد هر گونه مدارک بوده که مالک آنها دستگیر و موتورسیکلت ها نیز به پارکینگ انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت های کشف شده را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرده ان،.اذعان داشت : تردد اینگونه وسایل نقلیه در شهر با سر و صدای ناهنجار موجب برهم زدن آرامش شهروندان می شود و پلیس با بی نظمی و هنجار شکنی اینگونه افراد برخورد می کند.#

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا