شهر و جامعهعناوین اخبار

نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با رییس کل بسیج نساجی کشور

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، در راستای واگذاری میزنساجی کشور نشستی با حضور آرش اخوان مدیر کل استان، قادریان مدیر کل اسبق اداره کار و رییس کل بسیج نساجی کشور، امامی رییس مرکز علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران، منصوری نایب رییس اتحادیه نساجی اصفهان، سید محمد حسینی رییس مرکز تخصصی صنایع نساجی آموزش فنی و حرفه ای اصفهان صورت پذیرفت.

در ابتدای نشست،  اعضاء کمیته، گزارشی از جایگاه میز نساجی ارائه و بر تولیدات صادرات محور و تصویب قوانین جهت تسریع و بهبود جایگاه صنعت نساجی از جمله رویکردهای میز نساجی تأکید کرد.

در ادامه آرش اخوان ضمن ارائه گزارشی در خصوص رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آمادگی این اداره کل و مرکز نساجی را با این میز اعلام نمود.

وی در خصوص ایجاد راهکاری مناسب برای الزام قانونی سرمایه گذاران صنعت نساجی به افزودن فرآیند آموزش در سیستم آموزش فنی و حرفه ای در ابتدای خرید و نصب تجهیزات و بکارگیری قدرت اجرایی این میز در راستای تجهیز مستمر و کارآمد مرکز آموزشی با استفاده از سهم مالیاتی که سرمایه گذاران پرداخت می کنندپیشنهاداتی را ارائه نمود.

در ادامه حاضرین از کارگاههای مهارتی مرکز نساجی در بخش دولتی و غیردولتی بازدید کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا