تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

اعطای ۲۶۴ هزار سبد کالا به خانوارهای نیازمند اصفهانی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه ۲۶۴ هزار و ۲۷۲ خانوار تحت حمایت این نهاد امسال سبد کالای طرح حمایت غذایی دولت را دریافت کردند، گفت: این تعداد سبد کالا در سه نوبت ماه مبارک رمضان، شهریور و آبان ماه به مددجویان پرداخت‌شده است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال در دو نوبت دیگر نیز پرداخت شود.
متین پور با اشاره به واریز مستقیم این کمک‌هزینه به‌حساب سرپرستان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از طرف دولت، گفت: در آبان ماه ۹۱ هزار و ۵۶۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان از این بسته حمایت غذایی بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به افزایش مبلغ پرداختی در این مرحله نسبت به مرحله‌های قبل، گفت: خانوارهای یک نفره ۱۰۰، خانوارهای دو نفره ۱۵۰، سه نفره ۲۰۰، چهار نفره ۲۵۰ و پنج نفره و بیشتر ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردند.
متین پور افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۸۵ هزار و ۴۷۳ خانوار و همچنین در شهریور ماه ۸۷ هزار و ۲۲۴ خانوار از سبد کالای طرح حمایت غذایی بهره‌مند شدند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه مشمولان دریافت این بسته حمایتی تنها مجاز به خرید از مراکز طرف قرارداد هستند، گفت: فروشگاه‌های رفاه، هایپر می، اتکا، اتحادیه‌های فرهنگیان، افق‌کوروش، جانبو و … طرف قرارداد هستند و هزینه کرد مبلغ بسته حمایت غذایی دولت تنها از مسیر خرید کالاهای خوراکی ضروری در این فروشگاه‌ها ممکن خواهد بود.
انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا