پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

۱۰۹۶ انشعاب رایگان به مددجویان اصفهانی واگذار شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس، مددجویان تحت حمایت این نهاد برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب معاف شده‌اند، گفت: در شش‌ماهه نخست سال ۹۷ هزار و ۹۶ خانوار تحت حمایت این نهاد از این معافیت استفاده کردند.

وی با تأکید بر اینکه کمک به تأمین مسکن و تسهیل شرایط ساخت‌وساز منازل مددجویان یکی از مهم‌ترین عوامل در خودکفایی مددجویان و خروج از چرخه حمایت کمیته امداد است، گفت: بر همین اساس در این دوره زمانی شرایط بهره‌مندی مددجویان اصفهانی از ۳۵۹ انشعاب برق، ۶۰۴ انشعاب آب و فاضلاب و ۱۳۳ انشعاب گاز، توسط این نهاد فراهم شد.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان همچنین گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که برای اولین بار اقدام به ساخت منزل می‌کنند از پرداخت هزینه پروانه ساخت و عوارض شهرداری معاف هستند و ۱۱۰ خانوار در نیمه نخست امسال از این خدمات بهره‌مند شدند.
متین پور خدمت مسکن را از گران‌ترین خدماتی دانست که کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد و تأکید کرد: تغییر در شرایط زندگی در چند دهه اخیر به‌ویژه در شهرها، مسکن را به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نیازمندان تبدیل کرده است. از سوی دیگر منابع این نهاد درزمینهٔ کمک به خانه‌دار شدن نیازمندان محدود و کمک مؤثر به مددجویان در این زمینه، نیازمند توجه بیش‌ازپیش مردم نیکوکار اصفهان است.
انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا