تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

امضای توافقنامه همکاری بین شرکت گاز و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، این توافق نامه به منظور توسعه و ترویج  فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی با استفاده از ظرفیت ها وتوانمندی های فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش منعقد شد که طی آن آموزش، اطلاع‎رسانی و توسعه فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در سطح ادارات آموزش و پرورش استان و مدارس استان اصفهان با هدف انتقال آموزش‎های فوق به خانواده‎ها تصویب گردید.

طی این تفاهم نامه، تا پایان سال تحصیلی جاری توافق گردید؛ اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به اعلام تعداد و فهرست اسامی معاونین پرورشی به تفکیک شهرستان‎ها اقدام  نماید، فضای آموزشی مناسب  جهت برگزاری جلسات آموزشی تخصیص دهد و شرکت گاز استان اصفهان نسبت به تأمین استاد، تهیه محتوا و اجرای دوره آموزشی در هر شهرستان اقدام کند.

همچنین مقرر گردید، فهرست اسامی مسئولین خدمات و نمایندگان فنی ادارات آموزش و پرورش استان به منظور حضور در دوره بازآموزی تخصصی ایمنی و مصرف بهینه گاز مدارس توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام گردد.

بازرسی دوره‎ای گاز از مدارس توسط مسئولین خدمات و نمایندگان فنی ادارات آموزش و پرورش استان و رفع اشکالات لوله‎کشی داخلی مدارس توسط اداره کل آموزش و پرورش استان، برنامه‎ریزی در خصوص اطلاع‎رسانی و فرهنگ‎سازی دانش‎آموزان پایه ششم مدارس با همکاری مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش توسط شرکت گاز استان ، ارسال پیام‎های هفتگی ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی از طریق اتوماسیون اداری برای تمامی مدارس استان توسط اداره کل آموزش و پرورش از دیگر مواردی بود که بین این دو سازمان مورد توافق قرار گرفت.

همچنین بر اساس این توافق نامه، مقرر شد از طرح‎های پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان در زمینه گاز طبیعی توسط شرکت گاز استان، حمایت گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا