تيتر يكشهر و جامعه

دومین رویداد استارتاپی بانوان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزارشد

زهرا اخوان‌نسب افزود: آگاه‌سازی  بانوان که بتوانند از توانمندی خود استفاده کنند و آموزش‌های مهارتی حول محور خانواده را بیاموزند تا  جامعه‌ای شاد، پویا و با نشاط داشته باشیم، از  پیامدهای استارتاپ‌هاست .
وی افزود: بچه‌های ما از استعدادهای مالی  خوبی برخوردار نیستند؛ زیرا ما همه امکانات را فراهم می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم و قدرت تصمیم‌گیری را از آنها سلب می‌کنیم.

وی برنامه‌ریزی برای تقویت هوش اقتصادی و اجتماعی از مهدکودک تا دانشگاه و هوش مالی خانواده را در کنار تاب‌آوری ضروری خواند و افزود: اتاق بازرگانی اصفهان در سطح کلان خود در این راستا تلاش می‌کند؛ ضمن آنکه اطلاع‌رسانی و نقدهای رسانه‌ای مؤثرند.

 

**هدف آموزش وترویج فرهنگ استارتاپی است

در حاشیه برگزاری استارتاپ ، نماینده جهانی رویدادهای استارتاپی و تسهیل گر رویداد استارتاپ بانوان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : همزمان با هفته کارآفرینی رویدادهای استارپی زیادی در کل جهان و ایران برگزار شد که  در اتاق بازرگانی اصفهان نیز دومین رویداد استارتاپی بانوان  برگزار شد .

مهران کرمی  افزود: این یازدهمین رویداد استار تاپی است که در اصفهان برگزار می شود و این رویداد با هدف آموزش وترویج فرهنگ استارتاپی و کارآفرینی برگزار شده است .

وی ادامه داد: داوطلبان شرکت در این رویداد در مجموع ۵۳ ایده مطرح کرده بودند  که ایده پردازان در اولین روز رویداد، ایده هایشان را مطرح کردند و بعد  ازبین آن ها ۱۰ایده ای که برتر بود، انتخاب شدند وتشکیل ۱۰تیم ۱۰نفره دادند .

وی اظهار داشت: این تیم های ۱۰نفره در روز های شنبه و یکشنبه و ۵۴ساعت بعدی روی اید ه ها کارکردند تا ایده هایشان را پرورش دهند تا بتوانند آنها را به یک مدل تجاری و کسب و کار تبدیل کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا