تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

امنیت، اقتدار و عزت ما در جهان از برکت خون شهداست/ اتمام حجت فرمانده ناجا با اراذل و اوباش/با تقویت روحیه جهادی همه مشکلات برطرف خواهد شد

به گزارش سرمایه گسترن و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار “حسین اشتری” در کنگره سرداران و یک هزار و ۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان با تبریک سالروز ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامی داشت هفته بسیج، اظهار داشت: یکی از ویژگی های این شهرستان داشتن بیشترین شهید به نسبت جمعیت آن است.

فرمانده ناجا در ادامه با بیان اینکه ویژگی دیگر فلاورجان این است که ۱۵۰ نفر از این خطه در یک عملیات شهید شدند، افزود: ۳ برادر در یک عملیات به شهادت رسیدند که این موضوع نشان دهنده شهید پرور بودن مردم این منطقه است.

وی به مرور حوادث دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: هنگامی که جنگ بر ما تحمیل شد، حضرت امام (ره) فرمودند که هرکس توان دارد باید به جبهه ها برود، همان دوران تعداد زیادی از مردم در جبهه ها حضور پیدا کردند و بالاترین سرمایه خود یعنی جانشان را برای دفاع از کشور و رضای الهی هدیه کردند .

سردار اشتری، رمز موفقیت رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثی را ایمان به خداوند و تبعیت از ولی فقیه زمان عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با کمبود سلاح و تجهیزات نظامی مواجه بودند و این درحالی بود که بهترین هواپیماهای جنگی، بهترین تانک ها، سلاح های روز و نیروهای کمکی از سوی آمریکا و برخی از کشورهای منطقه در اختیار رژیم بعثی قرار داده می شد.

وی با بیان اینکه امنیت، اقتدار، پیشرفت و عزت ما در جهان از برکت خون شهداست، گفت: شهدا به ما آموختند که در مقابل زورگویی باید ایستاد و کار جهادی کرد و برای داشتن استقلال و پیشرفت باید با اتکا به توانایی های خود و توکل برخدا و توسل برائمه اطهار (ع) گام برداشت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه پیشرفت های امروز کشور در عرصه های دفاعی، علمی، پزشکی و … قابل قیاس با گذشته نیست، افزود: پیشرفت های ما در عرصه های مختلف برگرفته از روحیه جهادی دوران دفاع مقدس است و اگر آن روحیه امروز در جامعه تقویت شود باز هم پیشرفت می کنیم و همه مشکلات برطرف خواهد شد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه امنیت باید در تمام اجزایش برای مردم فراهم شود، گفت: نیروی انتظامی امروز حافظ جان، مال و ناموس مردم است و کارکنان این نیرو شبانه روز با داشتن روحیه جهادی و شهادت طلبی مشغول تامین امنیت و خدمتگزاری به مردم هستند و بحمدالله مردم نیز بهترین مشارکت و همکاری را با فرزندان خود در این نیرو دارند.

این مقام عالی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بیش از ۹۹ درصد مردم به قانون احترام می گذارند و یک درصد محدودی هم داریم که قانون گریزند و به حقوق دیگران تعدی می کنند که نیروی انتظامی با کمک مردم با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کند.

سردار اشتری، به اراذل و اوباش و مجرمانی که با در دست گرفتن سلاح اقدام به سرقت و ایجاد رعب و وحشت می کنند، هشدار داد و گفت: اگر کسی سلاح به دست بگیرد و مرتکب سرقت و تعدی به حقوق مردم شود حکم او محارب است و این افراد باید بدانند که از تیررس پلیس در امان نخواهند بود و در کشوری که هزاران شهید داده اجازه تعدی یا ایجاد مزاحمت برای مردم به هیچ وجه داده نخواهد شد و نیروی انتظامی با مجرمان قاطعانه برخورد می کند.

فرمانده ناجا از اقدامات صورت گرفته توسط فرمانده انتظامی استان اصفهان تقدیر کرد و ادامه داد: امروز ناجا با داشتن افراد با انگیزه، امکانات، تجهیزات و تکنولوژی روز در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: تمامی نیروهای مسلح، امروز تحت زعامت فرمانده کل قوا همه هم و غم خود را برای امنیت مردم به کار گرفته اند و هرجا مشکلی پیش بیاید نیروهای مسلح آماده جانفشانی هستند.

عالی ترین مقام نیروی انتظامی کشور آینده نظام جمهوری اسلامی را بسیار روشن و درخشان عنوان کرد و افزود: به یاری خداوند، روحیه جهادی نیروهای مسلح، هوشیاری مردم و دعای پدران و مادران شهدا هیچ آسیبی به این کشور وارد نمی شود و ان شاء الله با وحدت و تبعیت از ولایت فقیه آینده بسیار خوب و درخشانی برای کشور رقم خواهد خورد.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا