پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

ارائه مشاور رایگان پلیس اصفهان به ۲۲ هزار نفر/ تغییر شماره تلفن های مرکز مشاوره آرامش

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان؛ سرهنگ “جهانگیر کریمی”  با اشاره به عملکرد ۹ ماهه مرکز مشاوره آموزش فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در طی ۹ ماهه سال جاری، تعداد ۲۲ هزار و ۹۱۵ مشاوره رایگان از سوی کارشناسان مشاوره و مددکاری پلیس  به مردم استان اصفهان ارائه شده و با همکاری این کارشناسان ۷۱ درصد پرونده های ارجاعی به کلانتری ها نیز مصالحه و از ارجاع به آنها به محاکم قضائی جلوگیری به عمل آمده است.

وی در ادامه افزود: همچنین در این بازه زمانی، بیش از ۶ هزار و ۷۳۱ جلسه آموزشی و ۳۰۰ مسابقه انتظامی از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، تعداد نمایشگاه های برگزار شده توسط این معاونت در ۹ ماهه امسال را  ۶۱۰ عدد عنوان کرد و اعلام داشت: در این مدت ۴۴ محتوای چاپی مرتبط با موضوعات روانشناسی، مشاوره و انتظامی نیز تولید و در بین گروه های هدف پخش شده است.

سرهنگ کریمی یادآور شد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان با به کار گیری کادری مجرب از کارشناسان در حوزه های  روانشناختی، مدد کاری، روانسنجی، خانواده و  مشاوره کودک و همچنین با استفاده از تیمی مجرب از وکلای درجه یک دادگستری به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مراجعان می پردازد.

وی همچنین از راه اندازی کتابخانه تخصصی این مرکز خبر داد و گفت: این کتابخانه تخصصی با هزار و ۵۰۰  جلد کتاب و ۵۰۰ سی دی آموزشی در زمینه های مشاوره خانواده، روانشناسی و تربیت فرزند آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  از تغییر شماره تلفن های مرکز مشاوره آرامش خبر داد و گفت: علاقمندان به استفاده از خدمات مشاوره رایگان این مرکز و دریافت نوبت می توانند با شماره های ۲۱۸۲۵۶۳۰ و ۲۱۸۲۵۶۱۷ تماس حاصل کنند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه هدف نیروی انتظامی از راه اندازی واحدهای مشاوره و مددکاری در کلانتری ها و مرکز مشاوره آرامش در معاونت اجتماعی این نیرو را کمک به بزه دیدگان و آسیب دیدگان و افراد در معرض آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: آمارها از رضایتمندی بالای مراجعان به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس دارد و امیدواریم با این گونه اقدامات بتوانیم خدماتی در خور شأن مردم عزیز و شریف استان ارائه کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا