حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

جن قلابی آشنای خانوادگی بود/کشف۲۱کیلوو۲۰۰گرم تریاک درشهرضا/دستگیری سارق ۸ میلیاردی تجهیزات پزشکی در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ “جهانگیر کریمی”  اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و اعلام این موضوع که حدود ۲ سالی است یک جن وارد منزل آنها می شود و با جابه جایی وسایل منزل باعث وحشت شده، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام یک سری کارهای تخصصی متوجه شدند، فردی میانسال با پوشش چادر زنانه وارد منزل آنها می شود که بلافاصله او را شناسایی و دستگیر می کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این فرد از آشنایان شاکی بود، بیان داشت: متهم در اعترافات خود انگیزه خود را حسادت و برهم زدن آرامش اعضای این خانواده دانست.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه این فرد از اعتماد شاکی سوء استفاده و اقدام به کپی برداری از کلیدهای منزل کرده و هنگامی که منزل خالی از سکنه بود داخل منزل می شده و با جابه جایی وسایل منزل و بازکردن آب موجب وحشت و ترس اعضای این خانواده را فراهم می کرده است به مردم توصیه کرد: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید، به هیچ وجه به افراد غریبه و ناشناس اعتماد نکنید و کلید های منازل خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.#

***کشف محموله میلیاردی قطعات الکتریکی دزدگیر خودرو در “شهرضا

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله قطعات و اجزای الکترونیکی خارجی دزدگیرخودرو به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین باباکلانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده “دانگ فنگ” که از جنوب کشور به مقصد شمال در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این کامیون حامل تعداد ۶۰۱ کارتن قطعات و اجزای الکترونیکی خارجی دزدگیر خودرو بود که راننده مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف خودرو و محموله خبر داد و خاطر نشان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ باباکلانی در پایان از دستگیری راننده خودرو در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و مطرح کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***کشف۲۱کیلوو۲۰۰گرم تریاک درشهرضا

گروه استان ها اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف۲۱کیلوو۲۰۰گرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین باباکلانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” ،حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری ال ۹۰که از جنوب کشور به مقصد اصفهان در حرکت بودمشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ، مقدار ۲۱کیلو و۲۰۰گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : دراین رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

***دستگیری سارق ۸ میلیاردی تجهیزات پزشکی در اصفهان

گروه استان ها_ اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری یک سارق مغازه که ۸ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی را از یک مغازه سرقت کرده بود خبر داد.

سرهنگ”سعید سلیمیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تجهیزات پزشکی از مغازه وی ،بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری سارق این مغازه شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه اش ۸ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی سرقت شده کشف شد.

سرهنگ سلیمیان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت : اموال مسروقه نیز پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می شود.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد: هنگام ساخت و ساز،خرید یا اجاره محل کسب، به استحکام و ایمنی ساختمان به اندازه زیبایی آن اهمیت دهید و برای ایمنی بیشتر از تجهیزاتی مانند دزدگیر، دوربین های مدار بسته، درب های ضد سرقت و… استفاده کنید.

***کشف محموله میلیونی لوازم خانگی قاچاق درنجف آباد

گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” از کشف یک محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل تعداد ۸ دستگاه یخچال و فریز خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده بیان داشت : در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ خدا دوست در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا تنها یک رخنه در سرمایه کشور نیست ،بلکه بر مباحث فرهنگی،دینی و اقتصادی مردم نیز هزینه جدی وارد می کند و خرید کالاهای قاچاق علاوه بر آنکه به اقتصاد ملی آسیب می رساند، زمینه حیف و میل شدن اموال را هم ایجاد می کند .

***غافلگیری سارقان احشام توسط پلیس فریدن

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از دستگیری ۲ سارق احشام که در حال انتقال ۲۲ راس دام سرقتی از محورهای مواصلاتی این شهرستان بودند خبر داد.

سرهنگ “رضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران گشت کلانتری ۱۱ شهر “داران” حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد ومتواری شد که گشت انتظامی وارد عمل شد و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : این خودرو حامل ۲۲ راس دام سرقتی بود که از شهرستان های همجوار سرقت شده بودند .

سرهنگ محمدی اظهار داشت : در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان با اشاره به اینکه احشام کشف شده پس از طی مراحل اداری تحویل مالک می شوند به دامداران توصیه کرد : محل نگهداری احشام خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا