شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

جلسه هم اندیشی فرماندهان پایگاههای بسیج وزارت نیرو و توانیر با صنعت آب و برق اصفهان

به گزارش  سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان ، مهندس طارمی فرمانده بسیج پایگاه بسیج وزارت نیرو دراین جلسه گفت : توفیق الهی است که به ما در عرصه آب و برق  و بحث  بهینه سازی مصرف یاری داده است . تا بتوانیم خدمات مؤثر تری به مردم عزیز داشته باشیم و امیدواریم که با نزول نعمات الهی در این فصل بحث کمبود منابع آب و برق جبران گردد .

فرمانده بسیج وزارت نیرو با اشاره به سخنان  وزیر نیرودر خصوص تاثیر بسیجیان در صنعت افزود : در بین ما هر نیرویی مؤثرتر است بدون شک بسیجی تر است .

مهندس طارمی گفت  : در مجموعه  وزارت نیرو هیچگونه مخالفتی  با ورود بسیج به عرصه تخصصی و جود ندارد و باید راهکارها و چالش ها بررسی شود  و بسیج با هماهنگی شرکتها و مدیران ارشد وارد این حوزه شود تا صنعت کار آمد تر گردد .

وی ادامه داد: این هماهنگی حتماً باید صورت بپذیرد چراکه واردشدن به عرصه کارهای تخصصی که مسئولیت آن با مدیران ارشد سازمان است بدون هماهنگی وی باعث بوجود آمدن مشکلات و موازی کاری در فعالیتها خواهد شد .

مهندس طارمی در ادامه به ظرفیت پنهان و بیرونی بسیج اشاره کرد و گفت : اگر این ظرفیت بدرستی و بصورت کارآمد بکارگرفته شود و ارتباط بین بسیج ادارات و یا دانشگاهها و سپاه تقویت شود بسیار مؤثر و کارآمد خواهد بود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا