شهر و جامعهعناوین اخبار

۹ دی روز اعلام وفاداری به آرمان های شهداست 

به گزارش سرمایه گستران، ندا طاهری، استاد حوزه علمیه خواهران در گفتگو با روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان در خصوص حماسه ۹دی، ابراز داشت: حماسه ۹دی افکار منحرف برخی فریب خوردگان را ظاهر کرد و همچنین تلنگری برای نخبگان و دولتمردان بود که بدانند دشمن همیشه مشغول برنامه ریزی و دشمنی است.

وی ادامه داد: همه مسئولان باید بدانند اینکه مذاکره و گفتمان حرف اول و آخر دنیاست، توهمی پوچ و باطل است.

استاد حوزه علمیه خواهران افزود: با حماسه ۹ دی دشمن مطمئن شد ملت ایران هنوز بر عقاید و ارزش های  بنیادین خود پابرجاست و با تبعیت از ولایت در مقابل توطئه ها ایستاده و روزنه امیدی برای دشمن باقی نمی گذارد.

وی تاکید کرد: زنده نگهداشتن حماسه ۹ دی وظیفه تک تک مردم و مسئولین است و تکریم و یادآوری این روز برای نسل حاضر و آینده به طور خاص،  وظیفه حوزه های علمیه و مبلغین دینی است.

وی با بیان اینکه طبق آموزه های دینی و قرآنی مبارزه با فتنه و فتنه گر در جهت حفظ دین ضروری و لازم است، گفت: معرفت افزایی و روشنگری همراه با  تبیین دستاوردهای انقلاب از وظایف مبلغین دینی و  حوزه های علمیه است.

طاهری بیان داشت: حوزه های علمیه با عملکرد صحیح و پیگیری منطقی مطالبات انقلابی در راستای حمایت از  نظام و مردم، می توانند در عرصه های جهانی موثر تر باشند.

وی افزود: ملت فداکار ایران از ابتدای انقلاب تا کنون فتنه های بسیاری دیده و با حماسه ۹دی بصیرت سیاسی و انقلابی خود را به همه جهان اعلام کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا