شهر و جامعهعناوین اخبار

تجمع ولایتمداران شهر فرشتگان در امامزاده میرزین العابدین(ع) ورزنه/همایش روز بصیرت در امامزاده احمد(ع) تیران و کرون برگزار شد  /اکران مردمی فیلم قلاده های طلا در امامزاده سید داود(ع) خور و بیابانک

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امراله اصغری ورزنه اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور همایش پیاده روی گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور خیل عظیم مردم مومن و لایتمدار شهر ورزنه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این همایش بزرگ پیاده روی ساعت ۷ و ۳۰ روز یکشنبه ۹ دی ماه از محل بوستان شهدای گمنام شهر ورزنه آغاز شد و همه حاضران همراه با فرشتگان سپید پوش ورزنه در این مراسم به سمت حرم مطهر امامزاده میرزین العابدین(ع) حرکت کردند و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا گفت: آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین(ع) در شهر ورزنه واقع شده است و شهر ورزنه یکی از شهرهای شهرستان اصفهان و مرکز بخش بن رود می باشد و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شرق اصفهان، در کنار رودخانه زاینده رود و ۳۰ کیلومتری تالاب بین المللی گاو خونی و ۷ کیلومتری تپه های ماسه ای (ریک سرا که در اصطلاح محلی به شهر سبا معروف می باشد) قرار دارد.

**همایش روز بصیرت در امامزاده احمد(ع) تیران و کرون برگزار شد

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: همزمان با روز ۹ دی همایش روز بصیرت همراه با سخنرانی مهندس چمران در جوار حرم مطهر امامزاده احمد(ع) تیران و کرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، اکبر صادقی اظهار داشت: براساس هماهنگی های به عمل آمده و در راستای بصیرت افزایی همزمان با روز حماسه ۹ دی همایش روز بصیرت با رویکرد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین نشر معارف اهل بیت(ع) در جوار حرم مطهر امامزاده احمد(ع) تیران و کرون برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این همایش روز شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر با موضوع تببین دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی همراه با سخنرانی مهندس چمران رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران و همچنین با حضور خیل عظییم مردم مومن و لایتمدار شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار شد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: این همایش با همکاری، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران شهرستان، شهرداری تیران، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار شد.

اکبر صادقی گفت: آستان مقدس امامزاده احمد (علیه السلام) در شهرستان تیران وکرون، بخش مرکزی، شهر تیران و در خیابان طالقانی جنوبی واقع شده است.

**اکران مردمی فیلم قلاده های طلا در امامزاده سید داود(ع) خور و بیابانک

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت: توسط مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده سید داود(ع) خور و بیابانک فیلم قلاده های طلا به صورت رایگان برای عموم مردم اکران می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه های استان اصفهان، مجتبی بابایی اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین جذب اقشار مختلف با رویکرد مشارکت آنان در امور فرهنگی مذهبی و استفاده از محتوی فرهنگی و ارزشی در جهت بصیرت افزایی و مبارزه با تهاجم فرهنگی سلسله فیلم های مختلف فرهنگی و اجتماعی در جوار حرم مطهر امامزاده سید داود(ع) خور و بیابانک به صورت رایگان اکران می شود.

وی در ادامه افزود: در همین راستا روز دوشنبه ۱۰ دی ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به مناسبت حماسه ۹ دی فیلم قلاده های طلا توسط مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده سید داود(ع) برای عموم مردم به صورت رایگان اکران می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت: آستان مقدس امامزاده سید داود (علیه السلام) در شهرستان خور و بیابانک، بخش مرکزی، شهر خور و در میدان امام خمینی واقع شده است.

**یادواره شهدای فریدونشهر در امامزاده مشعلدار علی(ع) برگزار شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت گفت: یادواره ۱۵۰۰ شهید شهرستان فریدونشهر در جوار حرم مطهر امامزاده مشعلدار علی(ع) وحدت آباد شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی معینی اظهار داشت: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین زنده نگهداشتن ایثار و فداکاری های این بزرگواران در جهت دفاع از نظان مقدس جمهوری اسلامی با رویکرد ترویج سبک زندگی و نشر معارف اهل بیت(ع) یادواره ۱۵۰۰ شهید شهرستان فریدونشهر در جوار حرم مطهر امامزاده مشعلدار علی(ع) وحدت آباد شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این همایش با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، جمعی از مسئولان شهرستان و خیل عظیم مردم مومن و ولایتمدار شهرستان به مناسبت حماسه ۹ دی و بصیرت افزایی همراه با سخنرانی سردار عبدالفتاح اهوازیان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت ادامه داد: در این مراسم میرفهیمی از مداحان اهل بیت(ع) به مداحی پرداخت گروه سرود مدرسه حجاب نیز سرودهای انقلابی را اجرا کرد و در پایان نیز از تعدادی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمب آمد.

علی معینی اضافه کرد: این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدونشهر، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن برگزار شد.

وی گفت: آستان مقدس امامزاده مشعلدار بن علی (علیه السلام) در شهرستان فریدونشهر، بخش مرکزی و در شهر فریدونشهر واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا