تیتر دوشهر و جامعه

پیگیری ویژه مشکلات مناطق اصفهان با حضور در بین مردم

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه رادیویی “سلام اصفهان” با اشاره به اینکه هر جا مشکلات شهر اصفهان نیاز به پیگیری ویژه داشته باشد در فرآیند اقدام قرار می گیرد، اظهار کرد: هر هفته با منتخبان مردم از گروه ها و اصناف مختلف در قالب سلسله نشست های “اصفهان فردا” گفت و گو دارم و از این طریق با بخشی از دغدغه های شهروندان بیشتر آشنا می شوم.

وی همچنین به طرح مشکلات شهروندان از طریق وب سایت شهردار اصفهان به آدرس Isfahan.ir نیز اشاره کرد و گفت: بنده شخصا از این طریق در جریان مشکلات مردم قرار می گیرم و در جهت بررسی و رفع آنها با کمک همکاران اقدام می کنم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: همچنین برای گفت و گوی چهره به چهره با مردم در همه مناطق شهرداری اصفهان به صورت سرزده یا از قبل اعلام شده حضور پیدا می کنم تا سخنان شهروندان را بشنوم.

وی با بیان اینکه از این ماه به صورت از قبل اعلام شده به مناطق خواهیم رفت تا اگر مردم مشکلاتی دارند مطرح شده و مورد پیگیری ویژه قرار گیرد، گفت: سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری نیز مشکلات مردم را دریافت می کند که بنده از طریق این سامانه نیز در جریان مشکلات مردم قرار می گیرم و با تلاش بخش های مختلف شهرداری آنها را گره گشایی می کنیم.

نوروزی افزود: سامانه تلفنی ۱۳۷ به جز دریافت مشکلات، یک صندوق صوتی هم دارد که مردم می توانند، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را از این طریق مطرح کنند. من هم پیام های مردم را دنبال می کنم و در مجموع همه ابزارهای ارتباط با مردم ایجاد شده است تا پاسخگو باشیم. این ارتباط دو سویه با شهروندان برای من به عنوان خادم مردم در شهرداری دارای اهمیت ویژه ای است و خوشحالیم که زمینه مشارکت شهروندان وجود دارد.

وی اضافه کرد: از اوایل حضور من در شهرداری اصفهان، ۷ هزار تاکسیران که در سال های اخیر تاکسیمتر خریداری کرده بودند، اعلام کردند که با خرید این تاکسیمترها به آنها اجحاف شده است. از این رو تصمیم گرفتیم در مرحله اول بسته حمایتی برای آن ها در نظر گرفته شود. در این راستا ۱۴ هزار حلقه لاستیک، روغن موتور و فیلتر هوا به صورت رایگان با هزینه سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سوی شهرداری برای هفت هزار راننده تاکسی خریداری شده و در اختیار آنان قرار می گیرد تا این قشر که از شریف ترین قشرها هستند بتوانند هرچه بهتر به شهروندان خدمت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا