تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

امنیت مراسم سال نو میلادی را مدیون تلاش ناجا هستیم/رضایت ارامنه از پلیس، روزانه در حال افزایش است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،  “سیپان کاشجیان” در دیدار سردار ” معصوم بیگی” فرمانده انتظامی استان اصفهان، اظهارداشت: خداوند را شاکر هستیم توانستیم سال ۲۰۱۹ را در زیر سایه او و بدون هیچ گونه مشکل خاصی شروع کنیم.

وی، امنیت مراسم سال نو میلادی در مکان های مختلف ارامنه نشین را مدیون تلاش های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: با تلاش های این نیرو توانستیم سال گذشته را در امنیت کامل پشت سر گذاشته و سال جدید را آغاز کنیم که از این بابت از مسئولان و ماموران انتظامی استان اصفهان تقدیر می کنم.

کاشجیان، اضافه کرد: برای من خیلی اهمیت دارد، در مدتی که از طرف پیشوای بزرگ ارامنه جهان به عنوان پیشوای این منطقه منصوب شدم با اتفاق خاصی که موجب نگرانی ارامنه را فراهم کرده باشد روبه رو نشده ام.

پیشوای ارامنه اصفهان و جنوب ایران با ارزشمند توصیف کردن حضور فرمانده انتظامی استان برای تبریک سال نو میلادی، خاطر نشان کرد: رضایت ارامنه اصفهان و ایران از نیروی انتظامی به صورت روزانه در حال افزایش است و این موضوع نتیجه خدمات شبانه روزی شما و همکارانتان است که به مردم ارائه می کنید.

کاشجیان، در پایان با آرزوی موفقیت برای ماموران پلیس، گفت: وظیفه خود می دانم که در مراسم مذهبی برای پیشرفت و توسعه کشور و موفقیت ماموران پلیس دعا کنم و سالی پر از سلامت و آرامش را برای مردم ایران آرزو نمایم.

خدمت پلیس برای همه اقشار جامعه یکسان است

سردار معصوم بیگی در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال نو میلادی، اظهار داشت: امروز بحمد الله در سراسر کشور و به ویژه در استان اصفهان پیروان همه ادیان در کنار هم به صورت صمیمی، برادرانه و دوستانه زندگی می کنند .

وی با بیان اینکه تاکید دین مبین اسلام بر برادری، وحدت، صفا و صمیمیت بین پیروان ادیان و مذاهب جهان است، اظهار داشت: معتقدم اگر همه با هم و در کنار هم باشیم می توانیم به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، امنیت کشور را در دنیا مثال زدنی توصیف و بیان کرد: امروز بحمد الله امنیت پایدار و خوبی در استان اصفهان وجود دارد که این امر نتیجه مردم با فرهنگ و ریشه دار این خطه است.

معصوم بیگی خاطر نشان کرد: همچنین بخشی از این امنیت نیز به دلیل تلاش نیروهای پلیس تامین شده که به صورت شبانه روز در خدمت مردم هستند و این خدمت برای همه اقشار جامعه اعم از مسلمان و دیگر ادیان الهی به صورت یکسان انجام می دهند.#

***تقدیر مردم اصفهان از برپایی نمازجماعت در کلانتری ها

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به طرح برپایی نماز جماعت در کلانتری ها از تقدیر مراجعان به این مراکز در خصوص اقدام مذکور خبر داد.

حجت الاسلام “محمد حسین عادل پور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: نماز یکی از ارزشمند ترین کارهای هر انسان مؤمن و با خدایی است و در حقیقت می توان از آن به عنوان وسیله ای برای نزدیک شدن مخلوق به خالق خود یاد کرد.

وی با بیان اینکه در آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومان (ع) بر اهمیت اقامه نماز به ویژه اقامه آن به صورت جماعت تاکید فراوانی شده است اظهار داشت: مطمئناً اگر هر انسانی ۵ نوبت از شبانه روز را با معبود خود سپری کند کمتر به سراغ کجروی و انحراف قدم بر می دارد.

این مقام مسئول به این آیه قرآن کریم که می فرماید” الصلاه تنهی عن الفحشاء والمنکر” اشاره کرد و گفت: بی تردید نماز با خشوع و خضوع در مقابل معبود ادا شود، شخص نمازخوان را به راه راست هدایت کرده و از فحشاء و منکر باز می دارد.

وی اقامه نماز به صورت جماعت را یکی از راه های ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان و برطرف شدن کینه و کدورت و تنش بین مردم عنوان کرد و اظهار داشت: در همین راستا و به دنبال تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تقویت هرچه بیشتر فضای معنوی و دینی در مراکز انتظامی امروز به حمدالله در بسیاری از کلانتری های استان اصفهان با حضور روحانیون گرامی نماز جماعت برگزار می شود.

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه  با تدبیر فرمانده انتظامی استان  مقرر شده تا هنگام اذان ظهر به مدت ۲۰ دقیقه درب کلانتری ها بسته  شود تصریح کرد : در این زمان مراجعان یا می توانند به انتظار بنشینند و یا در نماز جماعت شرکت کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: گزارش های به دست آمده حاکی است که این اقدام با تقدیر از سوی  مراجعان به کلانتری ها روبرو شده و تاثیرات مثبتی نیز به همراه داشته است.

وی افزود: در بیشتر اوقات مراجعان به کلانتری ها از طریق ارتباط با امام جماعت مسائل و مشکلات شرعی خود را حل و فصل می کنند که این کار اثرات بسیار خوبی نیز به دنبال داشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در تلاش هستیم تا طرح مذکور در تمام مراکز انتظامی به اجرا گذاشته شود خاطر نشان کرد: امروز یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که توانسته فضای معنوی و دینی را در تمامی سازمان ها، ادارات دولتی و مراکز نظامی و انتظامی پیاده کرده و ارتباط مردم با پروردگار را بیشتر کند.

***تشکیل دبیرخانه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پلیس اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تشکیل دبیرخانه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” جهانگیر کریمی” اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان و به رغم توطئه ها و دسیسه های آنان انقلاب اسلامی ایران در آستانه برپایی جشن بزرگ چهل سالگی خود است. هرچند که مخالفان و معاندان نظام خط و نشان کشیده اند تا به زعم خود به هر شکل ممکن از برپایی این جشن ممانعت به عمل آورند اما آنها غافلند از اینکه خداوند به بندگان مؤمن خود وعده پیروزی حق بر باطل را داده است.

وی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از طرفی فرصت مغتنمی را ایجاد کرده تا نهادها، سازمان ها و ارگان های لشکری و کشوری به روشنگری و تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این میان نیروی انتظامی با توجه به مسئولیت خطیر خود در عرصه نظم و امنیت و حفظ ارزش های انقلاب از جایگاهی برجسته و ویژه ای برخوردار بوده اما باید اذعان کرد که خدمات متنوع و گسترده این نیرو و دستاوردهای قابل توجه آن پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به خوبی به اطلاع عموم مردم و به ویژه نسل جوان جامعه  نرسیده است.

سرهنگ کریمی در ادامه از تشکیل دبیرخانه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد و گفت: وظیفه این دبیرخانه ساماندهی برنامه های اجتماع محور پلیس اصفهان در دهه مبارک فجر، هماهنگی در خصوص برگزاری جلسات هم اندیشی، برپایی نمایشگاه سیر تحول پلیس استان و دستاوردهای پس از انقلاب این پلیس، تهیه اخبار، گزارش، پیام های آموزشی، مقالات، فیلم های مستند و هماهنگی مصاحبه رسانه ها با مسئولان انتظامی در این ایام است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، برپایی مراسم باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با رعایت شأن و منزلت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) واجرای تمهیدات انتظامی و ترافیکی مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را از دیگر وظایف دبیرخانه مذکور عنوان کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا