تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

دیدار استاندار اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در دیدار اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران که به مناسبت سال نو میلادی صورت گرفت، ضمن تبریک به جامعه ی ارامنه ی استان اظهارداشت: خرسندم که در ایران پیروان ادیان الهی در کمال آرامش و امنیت در کنار یکدیگر زندگی می کنند و نمود واقعی این همدلی در استان اصفهان و بین هموطنان ارامنه و دیگر مذاهب مشاهده می شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه بسیاری از ارامنه در صنعت کشور پیشرو هستند، افزود: امیدواریم که شاهد ورود بیشتر ارامنه بنظور سرمایه گذاری و گردشگری به استان باشیم.
وی با بیان اینکه ارامنه در جنگ تحمیلی شهدای زیاد را تقدیم ایران نمودند، افزود: این امر نمود همراهی مذاهب در شرایط دشوار است.
دکتر عباس رضایی خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در استان، آماده ی هرگونه همراهی با جامعه ی ارامنه هستم.
اسقف اعظم ارامنه ی اصفهان و جنوب ایران نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر رضایی به سمت استاندار اصفهان و تقدیر از ایشان به دلیل ایجاد آرامش و آسایش در این استان، اظهارداشت: امنیت و آرامش حاکم در شهر در کنار فعالیت های نیروی انتظامی و با مدیریت ارشد استان شکل گرفته است و در ایام سال نو میلادی شاهد نظم خوبی در استان بودیم.
اسقف سپیان کاشجیان با بیان اینکه جامعه ارامنه در جنگ تحمیلی شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم نمودند، افزود: همزیستی مسالمت آمیز یکی از ارزش های بسیار مهم برای جامعه ارامنه است.
وی با بیان اینکه اکثر افراد جامعه امنیت و آرامش شهر را بر حاصل تلاش مقامات می دانند، اظهارداشت: به اعتقاد من نه تنها حفظ امنیت، آرامش و صلح وظیفه ی مسئولین است بلکه زندگی با صلح و آرامش احزاب و پیروان ادیان مختلف و فرهنگ های متفاوت در یک شهر نیز مدیون تلاش مسئولین است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا