تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان اصفهان به ۲۲۲ حادثه دیده در دومین هفته دی ماه

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، داریوش کریمی با بیان اینکه در طول هفته گذشته ، پوشش امدادی ۶۴ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به ۲۲۲ حادثه دیده کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی ۸  لغایت ۱۴ دی ماه اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۲۳ حادثه جاده ای ،۱۱ حادثه شهری ،۲۱ مورد خدمات حضوری ، ۶ حادثه برف و کولاک ، ۱حادثه کوهستان و ۲ حادثه صنعتی و کارگاهی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طول این مدت ۴ مورد عملیات رها سازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد : ۲۰۷ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۷۴ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیاتهای یادشده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مردم توصیه کرد : در صورت بروز حادثه ،ضمن حفظ خونسردی با تلفن سه رقمی ۱۱۲ تماس بگیرند .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا