حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف محموله لوازم جانبی گوشی موبایل در اصفهان/ تصادف کامیون با عابر ۵۵ ساله دراصفهان/ دستگیری سارق اماکن خصوصی/یخچالی با ۴ کیلو و ۴۸۱ کیلو گرم شیشه و هروئین/محموله تنباکوی قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی  پلیس اصفهان، سرهنگ “حسن یاردوستی” اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه مقداری قطعات و لوازم جانبی گوشی موبایل به صورت قاچاق وارد شهر اصفهان شده و در منزلی دپو است، ماموران کلانتری ۳۶ این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی از منزل مورد نظر بازرسی شد که ۲۶ کارتن بزرگ و ۷ کارتن کوچک قطعات و لوازم جانبی خارجی گوشی موبایل کشف شد.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه مدارک گمرکی مربوطه به ماموران ارائه نشد، بیان داشت: قطعات و لوازم جانبی کشف شده توقیف و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ حسن یاردوستی در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و همچنین طرح های مبارزه با کالای قاچاق در اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان مبارزه با قاچاق را در دستور کار خود قرار داده و فعالیت می کند.#

***تصادف کامیون با عابر ۵۵ ساله دراصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تصادف یک کامیون کشنده با عابر ۵۵ ساله در شهر اصفهان و فوت عابر خبر داد.

سرهنگ “رضا رضایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف کامیون کشنده با عابر پیاده در شهر اصفهان ، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر وقوع این حادثه رانندگی ، عابر ۵۵ ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است .

سرهنگ رضا رضایی در ادامه خاطر نشان کرد: در این نوع تصادفات که رانندگان به جلو توجه ندارند اصولا یا در حال استعمال دخانیات، مصرف خوراکی وآشامیدنی و یا در حال استفاده از وسایل وتجهیزاتی اند که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده می شود.

****دستگیری سارق دریچه های فاضلاب در شاهین شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت دریچه های چدنی فاضلاب می کرد خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر، در ساعات پایانی شب و حین گشت زنی در سطح حوزه موفق شدند فردی سارقی را که به وسیله یک دستگاه وانت درحال سرقت دریچه های فاضلاب یکی از معابر بود مشاهده و دستگیر کنند.

سرهنگ بساطی اظهار داشت :در بازرسی از اطاق بار وانت تعداد ۱۵ عدد دریچه فاضلاب کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ بساطی در پایان اظهار داشت : نیروی انتظامی با سارقان و مخلان نظم عمومی جامعه برخورد قاطع وقانونی می کند و اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

***دستگیری سارق اماکن خصوصی

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف ۶۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام ماموران گشت کلانتری ۱۳ با انجام تحقیقات گسترده وتخصصی موفق به شناسایی سارق شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در ادامه ،مأموران مخفیگاه متهم را شناسائی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه وغافلگیرانه وارد محل شدند ومتهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی اموال مسروقه شامل۱۰۰متر کابل برق ، ۳عدد کفکش ، دو عدد درب آهنی ،لوازم وابزار آلات صنعتی ،آمپر سنج ، دریل برقی ، باند خودرو و… به ازرش ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده وشناسایی مالباختگان به مراجع قضائی تحویل داده شد، به همشهریان توصیه کرد: در صورتیکه محوطه ساختمان و کارگاه ها فاقد روشنایی کافی است روشنایی لازم را تامین و برای کلیه درب ها به ویژه درب ورودی از قفل های مطمئن استفاده کنید و قفل هایی که کلید یدکی آن ها گم شده و یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده است را تعویض کنید .

***یخچالی با ۴ کیلو و ۴۸۱ کیلو گرم شیشه و هروئین

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف مقدار ۴ کیلو و ۴۸۱ گرم شیشه و هروئین در بازرسی از یخچالی که داخل یک سواری پراید بود خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت :ماموران انتظامی پاسگاه “چوپانان” و یگان تکاوری ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳ کیلوو ۲۹۹ گرم شیشه و یک کیلو و ۱۸۲ گرم هروئین که در یخچالی که داخل صندوق عقب بود و زیر مواد غذایی جاساز شده بود کشف شد .

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

***پرونده سارقان ۴ میلیاردی دوربین های مداربسته در اصفهان بسته شد

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی استان گفت: اعضای باند۳ نفره ای که اقدام به سرقت دوربین های مداربسته مغازه ها می کردند در یک عملیات ویژه توسط کارآگاهان این پلیس دستگیر و به چندین فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” سعید سلیمیان” اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از صاحبان مغازه های سطح شهر اصفهان مبنی بر سرقت دوربین های مداربسته نصب شده در جلوی محل کسب آنها موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه تیم ویژه ای متشکل از کارآگاهان زبده و نخبه این پلیس به منظور شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها تحقیقات تخصصی خود را آغاز کرده و در نهایت هویت ۳ سارق سابقه دار که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آوردند.

سرهنگ سلیمیان گفت: با شناسایی متهمان، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه و غافلگیرانه هر ۳ نفر را در مخفیگاه های خود شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودروی زانتیا و تعدادی دوربین مداربسته مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ارزش اموال به سرقت رفته در این پرونده را توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با اعتراف سارقان، مالخر این پرونده نیز شناسایی و طی عملیاتی دیگر دستگیر شد.

سرهنگ سلیمیان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و با هشدار به شهروندان در خصوص این گونه سرقت ها گفت: به صاحبان صنوف توصیه می کنیم برای دوربین های مداربسته خود حفاظ مناسب نصب کرده و آنها را در جایی قرار دهند که از دید رهگذران مخفی بوده و به سادگی قابل رؤیت نباشد.

***محموله تنباکوی قاچاق به مقصد نرسید

گروه استان ها _ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف محموله تنباکوی خارجی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” محمد حسین باباکلانی” گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا روز گذشته در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا با ایجاد ایست و بازرسی در ورودی به شهرسستان به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروها، به یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل بار تنباکوی خارجی که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ باباکلانی با بیان اینکه راننده فاقد هرگونه مدارک معتبر از مبادی قانونی برای حمل بار خود بود افزود: در این عملیات محموله تنباکوی خارجی قاچاق که ارزش آن از سوی کارشناسان مربوطه ۸۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

***کشف یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سمیرم

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ، از  کشف یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه ، عملیات ویژه ای توسط ماموران انتظامی شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این  عملیات ۵ محموله قاچاق از ۵ دستگاه خودروی سنگین و سبک شامل یک سواری سمند ، ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری و یک کامیون کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : محموله های کشف شده شامل مواد اولیه رنگ صنعتی ، ۷۰۰ کیلوگرم چوب بلوط ، ۷ هزار ثوب البسه قاچاق ، ۵ دستگاه لوازم خانگی و ۱۵ حلقه لاستیک خارجی بودند که رانندگان مدارگ گمرکی را ارائه ندادند.

سرهنگ قرقانی با اشاره به دستگیری ۵ راننده در این رابطه اظهار داشت : ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر دادو خاطر نشان کرد : باتمام ظرفیت و توان عملیاتی با قاچاق کالا و قاچاقچیان برخورد قانونی می شود و از شهروندان خواست ، هر گونه مورد مشکوک و مشابه را به پلیس اطلاع دهید.

***کشف محموله پوشاک قاچاق در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ با تلاش ماموران انتظامی شهر اصفهان یک خودرو حامل پوشاک قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال توقیف شد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ اصفهان حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت : در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۸۷ ثوب لباس قاچاق با مارک ها و برند های خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریالی اعلام شده است ، گفت : در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد : مبارزه با کالای قاچاق و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه در دستور کار پلیس است و نیروی انتظامی به این افراد اجازه فعالیت نخواهد داد .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا