تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

مصرف گاز در استان از متوسط ۵۸میلیون متر مکعب گذشت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی،سید مصطفی علوی،افزود: با افزایش برودت هوا در روز گذشته ۲۴ دی ماه سالجاری، بالغ بر ۶۸ میلیون و ۵۹۸ هزار متر مکعب گاز طبیعی مصرف شد که از این میزان ۴۴ میلیون و ۴۹۹ هزار متر مکعب در بخش خانگی و عمومی و ۲۴ میلیون و ۹۹ هزار متر مکعب در صنایع و نیرو گاه های سطح استان به مصرف رسیده است.

وی، همچنین با تاکید بر رعایت نکات ایمنی گاز، با اشاره به اینکه شبکه های گازرسانی سراسر کشور به هم پیوسته است، از مشترکین گاز طبیعی بویژه بخش خانگی، درخواست نمود نسبت به مصرف بهینه و منطقی گاز توجه نمایند .

مهندس علوی گفت: گاز طبیعی سوختی بسیار ارزان، سریع الوصول و پاک است که استفاده از این نعمت نه تنها رفاه را برای ما به ارمغان می آورد بلکه باعث رونق اقتصادی جامعه نیز می شود.

وی افزود: این شرکت علاوه بر توسعه چرخه تولید در راستای کاهش آلاینده های محیط زیست اهتمام  ویژه ای برگازرسانی به واحدهای صنعتی استان  و نیروگاه دارد به گونه ی که در حال حاضر بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی را از این نعمت خدادادی بهره مند ساخته است.و همچنین در تمامی نیروگاه های استان از گاز طبیعی به جای سوخت های مایع و فسیلی استفاده می شود.

گفتنی است: در حال حاضر بیش از۱ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا