تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

عیادت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از بیماران بیمارستان امیرالمومنین(ع) اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ایمان خواجه اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و همچنین اجرای طرح مهر تندرستی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به همراه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان و رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اصفهان از بیماران این بیمارستان عیادت کردند.

وی در ادامه افزود: این امر بعدازظهر روز دوشنبه ۲۴ دی ماه اجرا شد و در ادامه این برنامه نیز مدیر کل اوقاف و امور خیریه با اهدا شاخه گلی روز پرستار را به پرستاران و زحمتکشان این بیمارستان تبریک عرض نمود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه بیمارستان امیرالمومنین(ع) اصفهان در یکی از موقوفات شهر اصفهان ساخته شده گفت: در حاشیه این برنامه نیز مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان به همراه هیئت همراه با رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) پیرامون مسائل موقوفه و نحوی تعامل جهت اجرای هرچه بهتر امینانه نیات واقف نیک اندیش بیمارستان بحث و تبادل نظر کردند.

ایمان خواجه در ادامه خاطر نشان شد: همچنین در این بازدید مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از محل موقوفات منطبق با کمک به افراد نیازمند جهت تامیه هزینه های دارو و درمان به تعدادی از مراجعه کنندگان به بیمارستان امیرالمومنین(ع) که درچار مشکل مالی بودند کمک هزینه مالی پرداخت کرد.

***چهارمین وقف جدید شهرضا برای کمک به دارو ودرمان بیماران سرطانی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: واقفان نیک اندیش در شهرستان شهرضا وقف جدیدی به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای کمک به دارو ودرمان بیماران سرطانی از خود به یادگار گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرهاد عرب اظهار داشت: چهارمین وقف جدید در سال جاری همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و با اجرای طرح مهرتندرستی توسط واقفان خیراندیش جناب آقای ابراهیم محربی و سرکارخانم آقاسی با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا وقف جدیدی در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به ثبت رسید.

وی در ادامه افزود: این واقفان نیک اندیش دو باب منزل مسکونی خود را جمعاً به مساحت ۲۲۰ مترمربع و ارزش حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال را وقف کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا ادامه داد: براساس وقف نامه ای که توسط این واقفان نیک اندیش به ثبت رسیده است عواید حاصل از این موقوفه جهت تامین هزینه های دارو ودرمان بیماران سرطانی و کمک به دانش آموزان بی بضاعت صرف می شود.

***پروژه عمرانی امامزاده ناصرجبل(ع) کوهپایه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه کوهپایه گفت: به همت خیرین نیکوکار از اول سال جاری تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیون ریال جهت اجرای پروژه های عمرانی امامزاده ناصر جبل(ع) کوهپایه هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی اظهار داشت: در راستای توسعه حرم مطهر امامزاده ناصر جبل(ع) کوهپایه با هدف تبدیل این بقعه متبرکه به قطب فرهنگی پیگیری هایی در سال جاری انجام شده که این امر منجر به اجرای چند پروژه عمرانی برای حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان شد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا امسال یک عدد وضوخانه با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیون ریال جهت استفاده زائران این امامزاده عظیم الشان ساخته شد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه کوهپایه ادامه داد: همچنین عملیات نازک کاری رواق حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به همراه سنگ کاری کف و دیواره به همراه گچ بری و کناف سقف حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر نیز در مساحت ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی، اعضای هیئت امنا و مساعدت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در حال اجرا است که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و براساس پیش بینی های انجام شده این پروژه های عمرانی همزمان با سالروز میلاد باسعادت امیر المومنین علی(ع) طی مراسمی افتتاح می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی گفت: آستان مقدس امامزاده ناصر جبل(ع) در بخش کوهپایه و در روستای هریزه جبل واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا