اخبار صنعت، معدن و تجارتتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

شورای راهبردی spx در اتاق بازرگانی ایران  تشکیل شد/واحدهای صنعتی با شبکه ارتباطی spx متصل می شوند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،سید عبدالوهاب سهل آبادی در  نشست دبیران کل ،مدیران و نمایندگان اتاق های بازرگانی در پروژه ی spx در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان  با اشاره به اینکه اتاق اصفهان پیش قدم در  راه اندازی مرکز پیمانکاری فرعی (Spx)  در کشور بود،افزود:پس از یک دوره فعالیت این مرکز به اتاق بازرگانی ایران پیشنهاد دادیم که این مرکز در اتاق های بازرگانی سراسر کشور راه اندازی و به صورت ملی اداره شود.

وی از راه اندازی شورای راهبردی spx در اتاق بازرگانی ایران خبر داد و گفت:این شورا می تواند نقش موثری در راه اندازی مرکز پیمانکاری فرعی در سطح کشور و  تقویت ارتباط بین المللی با یونیدو داشته باشد.

وی یکی از چالش شهرک های صنعتی را بی اطلاعی صنعت گران از واحدهای تولیدی  فعال در آن شهرک دانست و گفت:spx می تواند شبکه ارتباطی  بین صنعت گران یک شهرک یا استان و کشور را فراهم کند که در قالب یک نرم افزار از توانمندی های یکدیگر باخبر شوند و زمینه همکاری بین یکدیگر را فراهم کنند.

وی با اشاره به تحریم های خارجی علیه ایران و ضرورت هم افزایی واحدهای صنعتی در این شرایط گفت:ایجاد شبکه ارتباطی بین واحدهای صنعتی می تواند نیازهای تولیدکنندگان در داخل کشور با هزینه کمتر تامین شود و چرخه تولید به چرخش باشد و برای جوانان اشتغال زایی شود.

   مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این نشیت از تجربه موفق مرکز پیمانکاری فرعی اتاق اصفهان طی چهار سال گذشته خبر داد و گفت:تاکنون قراردادهای داخلی و خارجی بسیاری در مرکز تنظیم شده است و هر سال نمایندگان spx اصفهان در نمایشگاه های المان و فرانسه که توسط یونیدو برگزار می شود ،شرکت فعال دارند.

قاسم علی جباری رییس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست خواستار شبکه سایز واحدهای صنعتی در شهرکها و تقویت ارتباط های بین المللی تشکلها شد.

نشست یک روزه نمایندگان اتاق های بازرگانی البرز،بوشهر،همدان،کاشان،ارومیه،یزد و کرمان با موضوع معرفی اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان نماینده اتاق بازرگانی ایران و مجری پروژه ی spx در کشور  در اصفهان برگزار شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا