شهر و جامعهعناوین اخبار

پرداخت تسهیلات مسکن به مددجویان کمیته امداد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ عبدالرضا پیمان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای امسال تاکنون۱۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمک هزینه خرید و تعمیر مسکن از کمیته امداد دریافت کرده اند. وی اضافه کرد: در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۲ میلیارد و ششصد و هفتاد میلیون ‏ریال کمک هزینه ازدواج به ۱۱۰ مددجو پرداخت شده است.‏ مدیر کمیته امداد شهرستان لنجان تصریح کرد: در این مدت به ۱۴خانوار تحت پوشش، کمک هزینه خرید و احداث مسکن شهری و به ۹۶ خانوار تحت پوشش کمک هزینه تعمیر و بهسازی مسکن ‏پرداخت شده است.‏ وی خاطر نشان کرد: به ۵۰ نفر پشت نوبتی دریافت کمک هزینه خرید و تعمیر مسکن اشاره کرد و گفت: پس از تامین اعتبار به نیاز آنان پاسخ داده می شود.

پیمان در ادامه به پرداخت بیش از دو میلیارد ریال کمک هزینه و هدیه ازدواج به مددجویان تحت حمایت نیز اشاره و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۱ مورد کمک جهیزیه به دختران در شرف ازدواج ، کمک هزینه ازدواج به پسران خانواده های تحت حمایت و همچنین کمک هزینه ازدواج مجدد به زنان سرپرست خانوار پرداخت شده است.

همکاری خیرین نیکوکار با کمیته امداد منطقه ۵ اصفهان :

علی جعفری با اعلام این خبر گفت: بیش از ۲ هزار خیر نیکوکار در طرح های اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد منطقه ۵ اصفهان همکاری دارند. وی افزود: در طرح اکرام ایتام  ۴۹۶ نفر یتیم و در طرح محسنین ۲۰۴ نفر از نیازمندان از حمایت های این خیرین بهره مند هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان با بیان این که در حال حاضر ۴۵۰۰ خانوار در کمیته امداد منطقه پنج تحت حمایت قرار دارند، عنوان کرد: این تعداد خانوار جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار و پانصد نفر را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: نزدیک به ۶۰ درصد از خانواده های تحت پوشش این کمیته زنان سرپرست خانوار می باشند که به دلیل فوت سرپرست،طلاق و زندانی بودن سرپرست تحت پوشش قرار دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا