تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

جشنواره بچه های انقلاب

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قیصری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی رویدادی ماندگار است که تمام دنیا را تحت‌ تأثیر خود قرار داده واکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، دشمنان قسم خورده انقلاب به ویژه آمریکا و اسرائیل تصمیم گرفته اند تا به هر شکل ممکن این شیرینی را به کام ملت ایران تلخ کنند.

وی ادامه داد: بر همه مسؤلین لازم است با همدلی و همبستگی تمام، در جشن ۴۰ سالگی انقلاب به اندازه توان خود نقش داشته باشند.

حجت الاسلام قیصری تصریح کرد: از آنجا که کودکان و نوجوانان سرمایه‌های نظام آینده انقلاب اسلامی هستند وچون از فطرتی پاک و خداجو برخوردارند که در صورت پرورش صحیح می تواند کشور را در برابر همه تهدیدهای ابرقدرتان منفعت‌طلب و زورگو بیمه کند.

وی افزود: کودکان و نوجوانان می توانند عامل بسیار تاثیر گزاری برای انتقال آرمان های انقلاب اسلامی به نسل های جدید باشد، و از انقطاع فرهنگی این نسل با نسل‎های انقلاب و دفاع مقدس جلوگیری ‎کند پس لازم است با در نظر گرفتن شرائط سنی آنان، و به منظور تعمیق بخشیدن به باورهای دینی اجتماعی در قالب برگزاری جشن‌های بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، با محتوای دینی انقلابی، شیرینی انقلاب را به کودکان و نوجوانان بچشانیم و بذر انقلاب را در وجود آنان بکاریم.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سفیران سرزمین آفتاب ادامه داد: از اینرو دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  با همکاری موسسه فرهنگی سفیران سرزمین آفتاب اقدام به برگزاری جشنواره «بچه های انقلاب» با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» نموده است

وی یکی از اهداف این جشنواره را معرفی چهره های جدید در عرصه مربیگری کودک و نوجوان عنوان و کرد و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه چهل ساله نظام اسلامی به دانش آموزان با استفاده از قالب های نوین تبلیغی و ایجاد علاقمندی به نظام و انقلاب در دانش آموزان با مقایسه نظام ستم شاهی و حکومت اسلامی از جمله دیگر اهداف این جشنواره می باشد.

حجت الاسلام قیصری با بیان این که کارگاه های توجیهی آموزشی ویژه مربیانی که در این جشنواره ثبت نام می کنند برگزار می شود، گفت: به منظور کیفیت بخشی به برنامه های اجرائی مربیان، و چگونگی برگزاری جشن چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب با بیان  اجرای برنامه های شاد و تأثیرگزار، چهار کارگاه برگزار می شود.

وی افزود: مربیانی که به طور منظم در این کارگاه ها شرکت نمایند سهمیه اعزام به مدارس را دریافت خواهند کرد.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سفیران سرزمین آفتاب در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مربیان شرکت کننده در کارگاه های علمی، آموزشی و توجیهی با استفاده از مباحث اساتید، طرح درس خود را با موضوع انقلاب اسلامی، دستاوردها و پیوند آن با ایمان و باورهای دینی، متناسب بایکی از مقاطع مختلف تحصیلی(پیش دبستان،دبستان،دبستان،راهنمائی و دبیرستان)آماده و فایل مربوطه را تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه و قبل از اجرا به دفتر جشنواره تحویل نمایند.

وی افزود: مربی باید بهترین برنامه اجرایی خود را با کیفیت خوب ضبط و تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه به دفتر جشنواره  برای داوری تحویل نماید و در ادامه برگزیدگان طی مراسمی در روز سه شنبه ۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، تولد حضرت امام خمینی(ره) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر تقدیر خواهند شد.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir ثبت نام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا