شهر و جامعهعناوین اخبار

پیگیری ویژه و فوری مشکلات شهروندان منطقه ۱۳ در پی دستور شهردار اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در حاشیه بازدید از این منطقه اظهار کرد: از صبح امروز جمعه بنا به دستور شهردار اصفهان از محله های دستگرد؛ قائمیه و باغ فردوس بازدید ویژه داشتیم و شهروندان منطقه در این بازدید به بیان مشکلات خود پرداختند.

محمد شرفا با بیان اینکه مشکلات مردم این منطقه شامل چند بخش بود، تصریح کرد: یک بخش از مشکلات مردم این منطقه معضلات ترافیکی با توجه به وجود بافت های فرسوده و گذرهای قدیمی است. شهرداری در این خصوص اقداماتی انجام داده اما همچنان نیاز است در موضوعات آزاد سازی کارهایی انجام شود. در بازدید از گذرها محل هایی که امکان تعریض یا مرتفع سازی وجود دارد برای اقدامات بعدی مشخص شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: مشکل بعدی مردم این منطقه ترافیک حاصل از ناژوان بود. شهروندان برای استفاده از مراکز تفریحی ناژوان از محله های قائمیه؛ دستگرد و … تردد می کنند که این موضوع نیز مشکلاتی را برای اهالی این محله ها به وجود آورده است. از این مناطق نیز بازدید به عمل آمد و امیدواریم بتوانیم با ساماندهی خوبی که صورت می گیرد این مشکلات را نیز مرتفع کنیم.

وی تاکید کرد: بخشی دیگر از مشکلات مردم این منطقه موضوع زمین های کشاورزی ناژوان است و انتظار دارند استفاده بهتری از این زمین ها صورت گیرد. مدیریت ناژوان در پی ساماندهی این منطقه است تا مردم بتوانند از زمین هایی که در اختیار دارند استفاده بهتری داشته باشند.

شرفا با اشاره به موضوع مرتفع سازی در منطقه نیز گفت: در محله های دستگرد و قائمیه ارتفاع تا دو طبقه داده می شود اما مردم انتظار دارند بیش از این باشد که قرار شد در صورت رعایت ضوابط شهرسازی و معماری و در صورت وجود عدم مشکل مجوزهای لازم برای مرتفع سازی بیشتر داده شود.

وی گفت: طرح جامعی در ناژوان در حال کار است که در صورت ابلاغ در یک منطقه محدود اجازه ساخت و ساز و حصار کشی اراضی نیز داده می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا