شهر و جامعهعناوین اخبار

بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه از پروژه های عمرانی موقوفات اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ایمان خواجه اظهار اشت: صبح روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه هوشیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه به همراه رئیس صندوق توسعه و عمران موقوفات وارد شهر اصفهان شدند و از اقدامات انجام شده در راستای احیای موقوفات و همچنین توسعه بقاع متبرکه اصفهان بازدید کردند.

وی در ادامه داد: در بدو ورود از مرکز تحقیقات حوزه علمیه اصفهان بازدید کردند و سپس در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حضور بهم رسانده و پس از استقبال مدیر کل اوقاف استان در نشست صمیمی با مدیر کل اوقاف استان ، معاونان توسعه ، بهره وری و جمعی از روئسای ستادی اداره کل اوقاف استان شرکت کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: در ادامه نیز از واحدهای مختلف اداره کل اوقاف استان بازدید نمودند و باهمراهی مدیر کل اوقاف استان از پروژه های عمرانی در حال اجرا در موقوفاتی همچون موقوفه غروی، موقوفه زینت ذکایی و همچنین از طرح توسعه و پروژه های عمرانی اجرا شده از جمله سالن اجتماعات ، کتابخانه و موزه وقف در مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان ، امامزاده ابولعباس(ع) و امامزاده شاه میر حمزه(ع) بازدید کردند.

ایمان خواجه اضافه کرد: در بازدید از مقبره علامه مجلسی(ره) نیز گزارش عملکرد فعالیت ستاد حفظ مجازی قرآن کریم استان برای معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه تشریح شد و در پایان این سفره یکروزه جناب آقای هوشیار توسط مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بدرقه شد.

***همایش ورزش، تغدیه و آرامش در امامزاده ابوالعباس(ع) اصفهان برگزار شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: همایش رایگان ورزش، تغدیه و آرامش با حضور پرشور علاقمندان در جوار حرم مطهر امامزاده ابوالعباس(ع) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: در راستای ارتقاء مهارت فردی با رویکرد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و در قالب طرح زندگی به رنگ خدا و در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی همایش رایگان ورزش، تغدیه و آرامش با حضور پرشور علاقمندان در جوار حرم مطهر امامزاده ابوالعباس(ع) اصفهان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این همایش با حضور دکتر محمد علی رشیدی حکیم طب سنتی اسلامی ایرانی ساعت ۱۵ ورز پنجشنبه ۲۷ دی ماه در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: آستان امامزاده مقدس ابوالعباس محمد (علیه السلام) در شهرستان اصفهان، بخش مرکزی و در منطقه خوراسگان واقع شده است.

***اجتماع دانش آموزان دختر در امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: اجتماع دانش آموزان دختر دوره متوسطه در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری اظهار داشت: ۳۵۰ نفر از دانش آموزان دختر دوره متوسطه جمعی از مدارس ناحیه ۴ اصفهان به منظور انس بیشتر با اهل بیت(علیهم السلام)، در حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا (علیه السلام) حضور یافتند.

وی در ادامه افزود: در این مراسم دانش‌آموزان دختر با تشرف به حرم این امامزاده لازم التعظیم، از برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی این بارگاه نورانی استفاده نمودند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: زیارت، بازدید از کارگاه ساخت ضریح جدید، پخش کلیپ و سخنرانی حجت الاسلام محسن صادق زاده؛ مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) از جمله برنامه های این اجتماع بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا