شهر و جامعهعناوین اخبار

در اولین روز بهمن ماه دکتر علی باغکی به سرپرستی پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر منصوب گردید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  اداره روابط عمومی مدیریت درمان:در برنامه معارفه دکتر علی باغکی که با تلاوت آیات روحبخش قرآن آغاز شد معاون درمان استان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) از تلاش های قابل تقدیر دکتر عارفیان تشکر کرد و گفت در ایام حضور دکتر عارفیان شاهد ارتقاء عملکرد درمانگاه بوده ایم.دکتر مهاجر ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید درمانگاه از ایشان به پاس پذیرفتن این مسئولیت تشکر کرد.

معاون مالی و اداری استان نیز ضمن تسلیت ایام گفت در آستانه ایام الله فجر انقلاب اسلامی هستیم و با وجود همه ی تنگناهای موجود اهداف ارزشمندی که انقلاب اسلامی بر پایه ی آن  شکل گرفت نباید به فراموشی سپرده شود. ریاحی افزود خداوند را شاکریم که در بین همکاران توانمندی و شایستگی های بارزی وجود دارد،  دغدغه خدمتگذاری و رفع مشکلات بیمه شدگان و انجام بهینه ی وظائف سازمانی باعث شده که رضایت مراجعین در همه ی سطوح حاصل آید. وی ضمن تشکر از دکتر عارفیان به پاس تلاش هایشان از مسئولیت پذیری دکتر باغکی در پذیرفتن این تکلیف سپاسگزاری نمود و برای وی آرزوی موفقیت  کرد.

دکتر عارفیان نیز در بیاناتی خدمت گذاری به بیمه شدگان را از اولویت های خود برشمرد و گفت در هر جایگاهی این وظیفه را باید بخوبی ادا کرد.

دکتر باغکی ضمن استناد به آیات تلاوت شده در شروع برنامه شرح صدر را از ویژگی های بارز هر انسان مسلمان نامید . صفتی که پیامبر اکرم (ص) سرلوحه رهبری خود قرار داد و انبیاء الهی نیز مزین به این رفتار شایسته بودند.
سرپرست پلی کلینیک شاهین شهر گفت از ویژگی های بارز امام علی (ع )  که اسوه و الگوی عدل و درستی بود ، داشتن جاذبه و دافعه بود. صفتی که درخلال آن قانون مداری و قانون محوری و پایبندی به مکارم اخلاقی را میتوان بخوبی دریافت.
وی افزود بهترین راه داشتن سعه صدر و جاذبه ، نفوذ در دل مردم از راه قلب است . وی پذیرفتن این مسئولیت را بعنوان ادای تکلیف نامید و گفت خدمت به بیمه شدگان و بیماران تامین اجتماعی وظیفه ایست که می بایست به بهترین نحو و با رعایت قوانین سازمانی بدان پرداخت چرا که با رعایت قوانین و اولویت های خدمت است که میتوان بهترین عملکرد را ارائه داد.

با آغاز به کار رسمی دکتر باغکی در این درمانگاه ، جلسه  معارفه با اهداء لوح سپاس و نیز قدر دانی پرسنل درمانگاه از دکتر عارفیان پایان پذیرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا