تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

شهرداران باید سیاست صداقت، با مردم بودن و حضور در بین مردم را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در گردهمایی شهرداران استان که با حضور معاون اقتصادی و عمرانی استانداری برگزار گردید، با اشاره به تقارن دهه ی فجر انقلاب اسلامی با شهادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت: باید در تعظیم شعائر الهی کوشا باشیم و مراقبت و تدبیر لازم را در این خصوص داشته باشیم.
استاندار اصفهان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امروز استکبار جهانی با تمام توان در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده ولی نظام در چهل سالگی به بلوغ و کمال رسیده است و توانایی لازم را برای غلبه و ایستادگی در مقابل دشمنان دارد و با تمام قوا در مقابل استکبار ایستاده است.
رضایی با بیان اینکه سیاست دولت، سیاست صداقت است، افزود: همه ی مسئولان و مدیران شهری باید سیاست صداقت که به معنای در میان مردم بودن، با مردم صحبت کردن و صادق بودن است را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.
عباس رضایی تاکید کرد: مسئولان و شهرداران باید با همدلی و هماهنگی لازم با شوراهای اسلامی شهر، در روان سازی امور مربوط به مردم تلاش کنند و نهایت دقت را داشته باشند .
وی با بیان اینکه شهرداری ها در روان سازی کار مردم موفق عمل نکرده اند، افزود: باید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و تیمی با حضور شهرداران روش های جاری و روان سازی ارائه خدمت به مردم را احصا نمایند و با تهیه دستورالعملی، فرایندها تعریف و شفاف، اطلاع رسانی شود.
وی بر نوآوری و انجام کارهای خلاقانه تاکید کرد و افزود: اگر نوآوری در انجام وظایف نداشته باشیم کاری به پیش نخواهد رفت و شهرداری ها باید با انجام کارهای خلاقانه ایجاد درآمد پایدار کنند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه هر تفکر و جناحی در جامعه محترم است و نباید تنها به یک قشر خاص توجه شود، افزود: مردم باید بدانند که ما خادم آن ها هستیم و موظفیم که ساده زیستی؛ ادب، اخلاق و احترام را در برخورد با مردم که ولی نعمتان ما هستند، سرلوحه کارها قرار دهیم چرا که آنچه باقی می ماند خلوص نیت است و پست و مقام گذرا است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا