شهر و جامعهعناوین اخبار

۴۰ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان راهی کربلا می‌شوند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان گفت: پرداختن به وجوه معنوی و فرهنگی زندگی مددجویان برای افزایش کیفیت زندگی آن‌ها در کنار مسائل معیشتی از رویکردهای مهم این نهاد است.

وی به اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، فرهنگی و تفریحی در طول سال اشاره کرد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مقدمات سفر زیارتی ۴۰ زن مددجوی سرپرست خانوار توسط کمیته امداد اصفهان فراهم می‌شود.

زارع هزینه سفر هر یک از این مددجویان را نزدیک به یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: تمامی این مبلغ توسط کمیته امداد اصفهان پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان همچنین گفت: در سال جاری بیش از ۱۸۰۰ مددجو با حمایت این نهاد و دریافت کمک‌هزینه از فیض حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی بهره‌مند شدند.

وی بابیان اینکه در سال جاری با برنامه‌ریزی و کمک این نهاد و با اجرای طرح شوق زیارت بیش از ۷۵۰۰ مددجوی اصفهانی موفق به سفرهای زیارتی شدند، ادامه داد: عتبات عالیات و کربلای معلی، مشهد مقدس و قم مقاصد اصلی سفرهای زیارتی مددجویان تحت حمایت این نهاد را تشکیل می‌دهند.

زارع در انتها توضیح داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند برای مشارکت در سفرهای زیارتی همشهریان نیازمند خود و شراکت در ثواب بالای این امر خداپسندانه به دفاتر کمیته امداد در محل سکونت خود و یا به تارنمای اینترنتی shoghezeiarat.ir مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا