تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

سوگواره رحلت حضرت ام البنین(س) در امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار می شود//پیکر شهدای مدافع مرزبانی تشیع شد

مدیر اجرایی امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل گفت: به مناسبت شهادت حضرت ام البنین(س) ویژه برنامه ای همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در جوار حرم مطهر امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سید جواد تکیه اظهار داشت: در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) و ترویج سبک زندگی اسلامی با هدف تبیین و الگو سازی شخصیت والای حضرت ام البنین(س) همزمان با سالروز شهادت این بانوی بزرگوار ویژه برنامه ای در جوار حرم مطهر امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: ابن ویژه برنامه روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء همراه با هفتاد و سومین ارتحال ملکوتی عالم ربانی آیت الله آقامیرزا احمد عاملی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری کارشناس مذهبی در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

مدیر اجرایی امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل گفت: آستان مقدس امامزاده هلال بن على (علیه السلام) در شهرستان آران و بیدگل، در ۱۲ کیلومترى شهر کاشان واقع شده است.

**ایستگاه سلامت در امامزاده سید محمد(ع) فلاورجان برپا شد

رئیس اداره  اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: به مناسبت دهه فجر و ایام سوگواره یاس نبوی  با همکاری پایگاه بسیج سپاه  در جوار حرم مطهر  امامزاده عظیم الشان سید محمد قهدریجان  ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان برپا شده بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی  اظهار داشت: براساس هماهنگی های به عمل آمده به مناسبت دهه فجر و همچنین در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش ایستگاه سلامتی در جوار حرم مطهر امامزاده عظیم الشان سید محمد(ع) قهدریجان  شهرستان مبارکه برپا شده بود که در این ایستگاه سلامت ۸ نفر از پزشکان متخصص به ویزیت رایگان زائران این امامزاده جلیل القدر پرداختند.

وی در ادامه افزود: این ایستگاه سلامت با همکاری بسیج پزشکان سپاه پاسداران شهرستان در روز جمعه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۶بعدازظهر در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برپا شد.

رئیس اداره  اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان  گفت: در ایستگاه سلامت غربالگری به همراه کنترل قند و… توسط پزشکان  متخصص انجام شد.

احمد آزادگی گفت: آستان مقدس امامزاده سیدمحمد (علیه السلام) در شهرستان فلاورجان، بخش مرکزی و در شهر قهدریجان واقع شده است.

**پیکر شهید مدافع وطن، سروان عباس کوهی در امامزاده سلطان سید علی(ع) نایین تشییع شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین گفت: با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان استان اصفهان پیکر شهید مدافع وطن، سروان عباس کوهی که در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسیده بود در جوار حرم مطهر امامزاده سلطان سید علی(ع) نایین تشییع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد جبلی اظهار داشت: صبح روز شنبه ۲۷ بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان استان اصفهان پیکر شهید مدافع وطن، سروان عباس کوهی که در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسید از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین به سمت امامزاده سلطان سید علی (ع) و گلزار مطهر شهدای نایین تشییع شد.

وی در ادامه افزود: در آیین تشییع این شهید مدافع وطن، قرائت زیارت عاشورا، مدیحه سرایی و ذکر توسل از جمله برنامه های این مراسم بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین گفت: آستان مقدس امامزاده سلطان سیدعلی (علیه السلام) در شهرستان نایین و در مرکز شهر نایین واقع شده است.

**زائران امامزاده حلیمه خاتون(س) مبارکه رایگان ویزیت شدند

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: با برپایی ایستگاه سلامت در جوار حرم مطهر امامزاده حلیمه خاتون(س) کرکوند زائران این امامزاده جلیل القدر به صورات رایگان توسط پزشکان ویزیت شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی مبشری اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با برپایی ایستگاه سلامت در جوار حرم مطهر امامزاده حلیمه خاتون(س) کرکوند زائران این امامزاده جلیل القدر به صورات رایگان توسط پزشکان ویزیت شدند.

وی در ادامه افزود: این ایستگاه سلامت در راستای اجرای طرح مهر تندرستی و با همکاری هلال احمر روز جمعه ۲۶ بهمن ماه با هدف غربالگری و به همراه کنترل قند و… توسط پزشکان متخصص در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان انجام شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: آستان مقدس امامزاده حلیمه خاتون کرکوند (علیها السلام) در شهرستان مبارکه، شهر کرکوند، خیابان امامزاده حلیمه خاتون (علیها السلام) واقع شده است.

**مراسم تشیع پیکر شهید حسین قدیری در امامزاده اسحاق(ع) جلگه و جرقویه برگزار شد

سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه گفت: با استقبال پرشور مردم مومن و ولایتمدار جلگه و جرقویه مراسم تشیع پیکر شهید حسین قدیری در امامزاده اسحاق(ع) جلگه و جرقویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفرزاده اظهار داشت: شنبه ۲۷ بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با استقبال پرشور مردم مومن و ولایتمدار جلگه و جرقویه مراسم تشیع پیکر شهید حسین قدیری در امامزاده اسحاق(ع) هرند برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حسینی به سخنرانی پرداخت و ذاکران اهل بیت(ع) نیز به مداحی پرداختند.

سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه در ادامه خاطر نشان شد: صبح روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه نیز توسط اهالی روستای طالجرد و اعضای هیئت امنا و خادمان امامزاده سید محمد(ع) طالجرد پیکر پاک این شهید با پای پیاده جهت دفن در روستای کفران که این شهید مدافع وطن از اهالی این روستا بوده است تشییع می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا