حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری داماد جعلی در اصفهان و سایر حوادث و اخبار ۲۴ساعت گذشته اصفهان

سرهنگ” سعید سلیمیان” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه مرد جوانی به اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی استان به منظور اخذ سؤپیشینه، ماموران متوجه هویت جعلی وی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: فرد مذکور وقتی متوجه برملا شدن راز خود شد در یک فرصت مناسب اقدام به فرار کرد که بلافاصله کارآگاهان دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی وتخصصی محل سکونت متهم را شناسایی وطی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

سرهنگ سلیمیان گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای ۳ فقره سابقه کیفری در زمینه جعل و سرقت است

وی خاطر نشان کرد: متهم در اعترافات خود عنوان کرد شناسنامه متعلق به دوست وی بوده که در سال ۸۳ فوت کرده و باتوجه به عدم ابطال شناسنامه با الصاق عکس خود به جای صاحب آن، طی این مدت از هویت او استفاده می کرده است.

پلیس آگاهی استان اظهار داشت: این فرد قصد داشت تا با همین هویت جعلی اقدام به ازدواج کند که با هوشیاری ماموران در انجام عمل متقلبانه خود ناکام ماند.

**سارقان دلار در اصفهان دستگیر شدند

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۳ نفر که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت ۷۶۵ برگ اسکناس یکصد دلاری یکی از شهروندان کرده بودند خبر داد.

سرهنگ” سعید سلیمیان” با بیان این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت ۷۶۵ برگ اسکناس یکصد دلاری وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، فردی ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور قرار بود این تعداد دلار را به وسیله اتوبوس مسافربری برای من ارسال کند  اما زمانی که بسته را تحویل گرفتم متوجه شدم که درون آن بجای دلار کاغذ قرار داده شده است.

سرهنگ سلیمیان خاطر نشان کرد: بلافاصله راننده و ۲ کمک وی به پلیس آگاهی احظار و تحقیقات از آنان انجام گرفت که آنان مدعی شدند بسته را به صورت مهر و موم شده از فرستنده دریافت و به شاکی تحویل دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در جریان تحقیقات هر کدام از افراد ارتکاب بزه را به دیگری انتساب می دادند بیان کرد: سرانجام با استفاده از روش های علمی و تخصصی پلیسی، راننده اتوبوس به سرقت دلارها با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، خاطر نشان کرد: با اعترافات راننده اتوبوس، مخفیگاه ۲ نفر متهم دیگر در یکی از استان های شمالی شناسایی وماموران با اخذ نیابت قضائی به محل مذکور اعزام و آن ها را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمیان، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل شده و با صدور قرار قانونی به اتهام سرقت دلار روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در خاتمه با هشدار به شهروندان در خصوص این گونه مبادلات اظهار داشت: استفاده از روش های غیر مطمئن نظیر اتوبوس های بین شهری برای انجام مبادلات اقتصادی و همچنین انجام معامله با افراد غیر امین و متعاقب آن سپردن وجوه به افراد بی صلاحیت باعث بروز این گونه اتفاقات می شود که در این خصوص توصیه می کنیم مرسولات خود را از طریق دفاتر پستی به مقصد ارسال کنند.

*مصالحه بیش از ۷۸ درصدی پرونده ها در کلانتری های کاشان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از مصالحه و سازش بیش از ۷۸ درصد پرونده های تشکیل شده در کلانتری های شهرستان کاشان توسط کارشناسان مشاوره خبر داد.

سرهنگ “علی پورکاوه” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در ۱۱ ماهه سال جاری نزدیک به یک هزار و ۸۱۱ فقره پرونده به واحدهای مشاوره کلانتری های درون شهری سطح شهرستان ارجاع داده شده است.

وی افزود: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دوایر اجتماعی کلانتری ها بیش از ۷۸ درصد از پرونده های ارجاعی منجر به صلح و سازش شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد : مشکلات خانوادگی، حقوقی ، نزاع و درگیری به ترتیب بیشترین پرونده های ارجاعی به واحد مشاوره مستقر در این کلانتری ها را تشکیل می دهند .

وی ادامه داد: کاهش تشکیل پرونده های قضائی ، حذف ماموریت های غیرضروری ، توانمندشدن خانواده ها برای ادامه زندگی بهتر از جمله تاثیرات مهم عمکرد واحدهای مشاوره پلیس به شمار می آید .

*کشف ۱۵ راس دام قاچاق در تیران و کرون

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “تیران و کرون” از کشف تعداد ۱۵ راس دام قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه وانت پیکان خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران گشت انتظامی شهرستان “تیران و کرون” حین کنترل خودروهای عبوری از محور “تیران-داران” به ۲ دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل تعداد ۱۵ راس دام بود که رانندگان مدارک گمرکی را ارائه ندادند و خودروهای و احشام توقیف شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ صادقی در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق یا قاچاق حیوانات، باعث رکود اقتصادی و تورم در جامعه خواهد شد که از عموم مردم تقاضا می شود ، اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

*آموزش پلیس به بیش از ۵ هزار شهروند اصفهانی

گروه استان ها_اصفهان_ کارشناسان آموزش همگانی پلیس اصفهان در بهمن ماه، ۹۶ جلسه آموزشی برای شهروندان برگزار کردند.

سرهنگ “حسن یاردوستی” با اعلام این مطلب به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با توجه به ضرورت امر آگاه سازی و هشدارهای انتظامی در راستای پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه در بهمن ماه تعداد ۹۶ کلاس آموزشی و آگاه سازی توسط کارشناسان انتظامی این فرماندهی در سطح ادارات دولتی، مدارس، مراکز آموزشی، مساجد و … برگزار شد.

وی با اشاره به نقش بالای آموزش همگانی در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی بیان داشت: در این کلاس ها به بیش از ۵ هزار شهروند اصفهانی در خصوص آسیب های اجتماعی، تهدیدات فضای مجازی، اعتیاد و مواد مخدر، هشدارهای انتظامی، پیشگیری از انواع سرقت و غیره آموزش داده شد.

سرهنگ یاردوستی افزود: از آنجایی که یکی از اهداف ناجا حضور پلیس در مدارس و آموزش چهره به چهره دانش آموزان در رابطه با سواد رسانه ای و خطرات آسیب های اجتماعی است در ماه گذشته تعداد ۴۳ جلسه در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی برای دانش آموزان و اولیاء و مربیان برگزار شده است.

وی با این بیان که تعداد ۳۳ جلسه در مساجد نیز از دیگر فعالیت های کارشناسان آموزش همگانی پلیس بود اضافه کرد: حضور پلیس در جمع نمازگزاران و بررسی مشکلات محله ها از اولویت های این فرماندهی است و این راهکار در کاهش جرائم در این مدت بسیار مثمر ثمر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان همچنین با اشاره به انجام ۱۱ جلسه برای کارکنان دولت و ۹ جلسه جهت صنوف ادامه داد: پلیس اصفهان گام بلندی در تعاملات با صنوف و سایر ارگان های دولتی برداشته و خروجی جلسات متعدد در سیر نزولی جرائم نقش مهمی را ایفا کرده است .

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به برگزاری ۲۸ نمایشگاه دائم و سیار برای فرهنگ سراها، مدارس و مساجد با موضوع گامی به سوی امنیت اجتماعی و اخلاقی از سوی کارشناسان مشاوره کلانتری ها خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه های تصویری و آموزش همکارانم در این رابطه با استقبال شهروندان و دانش آموزان مواجه شده است.

*کشف محموله پارچه قاچاق در “اصفهان

گروه استان ها _اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان از کشف محموله پارچه های قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ “سعید سلیمیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا ، طرح بازرسی از انبارهای حاشیه شهر را اجرایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در بازرسی از یک انبار ۱۴۴ طاقه پارچه خارجی که به طرز ماهرانه ای در زیرزمین انبار جاساز شده بود، کشف شد که مالک مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش پارچه های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ سلیمیان در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.#

*توقیف انباری با بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۳ محموله انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه ، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق در انبار دپو شده و در حال توزیع در سطح شهر است ، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی شد که تعداد ۲ هزار ثوب انواع پوشاک، ۳۹۲ پاکت سیگار خارجی و ۳۰۰ کیلو بادام هندی خارجی کشف شد.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه مالکان انبار مدارک گمرکی را ارائه ندادند بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با قاچاق کالا در جهت حمایت از تولید داخلی و ملی موثر است، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق فعالیت می کند و اجازه جولان به مخلان نظم اقتصادی جامعه را نخواهد داد.

**دستگیری ۳۰ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در تیران و کرون

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “تیران و کرون” از اجرای طرح دستگیری برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی و دستگیری ۳۰ نفر از مجرمان و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت :در راستای اجرای اهداف قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه ، طرح ضربتی شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح ضربتی و غافلگیرانه تعداد ۵ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی ، ۷ سارق اماکن خصوصی ، ۲ معتاد تابلو و ۱۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : همچنین کشف ۲۱ گرم مواد مخدر و مقداری آلات و ادواتی که سارقان در سرقت ها از آنها استفاده می کردند از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

سرهنگ صادقی اظهار داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در پایان از تداوم طرح های پلیس در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه خبر داد و از شهروندان خواست ، هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**هوشمندی ناجا در استفاده از ظرفیت رسانه ها قابل تحسین است

گروه استان ها _ اصفهان _ مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به تعامل بالای نیروی انتظامی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، استفاده از رسانه ها در تامین امنیت را ناشی از درک درست و هوشمندی بالای ناجا توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “بهرام عبدالحسینی” در دیدار سرهنگ” مختار درخشان” ضمن تبریک انتصاب وی به سمت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: برای ما باعث افتخار است که بتوانیم به نیروی انتظامی در پیش برد اهدافش کمک کنیم.

وی کار پلیس را بسیار حساس عنوان کرد و افزود: امنیت و آرامشی که امروز در جامعه داریم را نتیجه زحمات نیروهای جان برکف ناجا می دانیم.

این مقام مسئول با اشاره به تعامل بالای معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: طی دهه گذشته تحول بسیار خوبی در رویکردهای ناجا به وجود آمده و این نیرو از برخورد های قهری و سلبی صرف به سمت اقدامات فرهنگی و هنری گام برداشته است.

وی بخش مهمی از تولید و حفظ امنیت را در گرو اقدامات نرم افزاری و فرهنگ سازی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس از طریق کارهای فرهنگی می تواند جلوی وقوع بسیاری از جرایم را بگیرد.

عبدالحسینی، هوشمندی ناجا در استفاده از ظرفیت رسانه ها را قابل تحسین عنوان کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی در موضوع کمربند ایمنی در کنار اعمال قانون اقدامات فرهنگی خوبی مانند ساخت برنامه “سیا ساکتی” را با همکاری صدا و سیما انجام داد و نتیجه یک کار علمی در رسانه باعث شد که امروز دیگر دغدغه نبستن کمربند ایمنی توسط رانندگان را نداشته باشد.

وی بر ضرورت تقویت برنامه های پلیسی و پخش پیام های هشداری ناجا از صدا و سیمای مرکز استان تاکید کرد و اظهار داشت: امروزه با توجه به روند رو به رشد جرایم در فضای مجازی مخاطبان صدا و سیما بیشتر از همیشه نیازمند اطلاعات پیشگیرانه در این حوزه هستند.

عبد الحسینی در خاتمه از آمادگی صدا و سیمای استان  برای اختصاص برنامه ویژه پلیس در یک روز از هفته در شبکه اصفهان خبر داد و گفت: برای سال آینده برنامه ریزی می کنیم که انشاء الله این برنامه روی آنتن برود و مردم بتوانند به طور مستقیم نظرات و دیدگاه های خود در حوزه نظم و امنیت را درمیان گذاشته و همچنین پیام ها هشداری پلیس را نیز دریافت کنند.

**تاکید ویژه فرمانده انتظامی استان بر تعامل پلیس با رسانه ها

سرهنگ” درخشان” نیز در این جلسه ضمن تقدیر وتشکر از همکاری خوب صدا و سیمای مرکز اصفهان در آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی برنامه های پلیس گفت: معتقدم صداو سیما در تولید، حفظ و احساس امنیت نقش ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه احساس امنیت مردم در جامعه روز به روز در حال افزایش است اظهار داشت: قطعاً بخشی از این احساس امنیت در نتیجه تعامل رسانه ها با پلیس به وجود آمده است.

این مقام انتظامی، از تاکید ویژه فرمانده انتظامی استان بر تعامل پلیس با رسانه ها خبر داد و اظهار داشت: رویکرد ما استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها به ویژه رسانه ها برای پیش برد ماموریت های خود است چرا که معتقدیم با خرد جمعی، مشارکت عمومی و تفاهم با هم می توان بسیاری از آسیب ها و تهدیدات را پیشگیری کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، کسب سرمایه اجتماعی و اجتماعی کردن امنیت را ۲ راهبرد فرماندهی در این معاونت برشمرد و گفت: معتقدیم که تولید امنیت یک مقوله جمعی است و همه دستگاه ها و آحاد جامعه باید در آن نقش خود را ایفا کنند و در این میان صدا و سیما نیز یکی از دستگاه هایی است که می تواند در دنبال کردن این راهبردها  به ما کمک کند.

**آشنایی با تجهیزات نوین پیشگیری از سرقت منزل

گروه اجتماعی _ امروزه با پیشرفت بشر در زمینه های مختلف، راه های نفوذ سارقان و مجرمان به طور چشمگیری کاهش یافته که از آنجمله می توان به بکارگیری تجهیزات مدرن برای مقابله با سرقت منازل اشاره کرد.

یک ضرب المثل قدیمی ایرانی است که می گوید “مالت را سفت بچسب و همسایه را دزد نکن” این ضرب المثل نشان می دهد که از قدیم الایام مردم به استفاده از اصول ایمنی در مراقبت اموال و دارایی های خود اعتقاد داشتند و استفاده از تجهیزات مدرن برای حفظ اموال به یک فرهنگ عمومی در بین مردم در آمده بوده است. چیزی که این روزه ها کمتر شاهد آن هستیم زیرا تحقیقات پلیس نشان می دهد که بیشتر سرقت های منزل، خودرو، موتورسیکلت، مغازه و … ناشی از سهل انگاری و عدم رعایت اصول ایمنی از سوی مالباختگان رخ داده است.

متاسفانه امروز بسیاری از مردم اعتقادی به هزینه کردن برای تهیه ابزارها و تجهیزات پیشرفته ضد سرقت و یا کارهای هزینه بری که می تواند آنها را در برابر سارقان ایمن نگهدارد ندارند. این درحالی است که روزانه هزینه های بسیاری برای تهیه اموال و وسایل جدید صرف می شود اما هزینه ای برای نگهداری آنها پیش بینی نمی شود.

در اینجا این سوال پیش می آید که آیا صرف کردن هزینه ای ناچیز برای خریدن قفل پدال و فرمان و دزدگیر و یا هزینه پارک وسیله نقلیه در پارکینگ های مجاز، صرف کردن هزینه ای برای مجهز کردن منزل خود به تجهیزات مدرن نظیرآیفون های هوشمند، نرده،  دزد گیر و … بهتر از به وجود آمدن ناراحتی ها و استرس های ناشی از وقوع سرقت های احتمالی و احیاناً از دست دادن اموال با ارزش خود نیست. پس چه بهتر که بکاربستن توصیه ها و هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ضد سرقت را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم و راه را برای سارقان ببندیم و امنیت جامعه خود را به یاری پلیس و دستگاه های قضایی بالا ببریم.

در این جا تعدادی از تجهیزاتی که می تواند منازل را در برابر نفوذ سارقان ایمن نگهدارد معرفی می کنیم:

۱-درهای ضد سرقت

این در ها که در انواع مختلف ساخته شده اند به صورت کنترلی، لمسی با شناسایی انگشتان دست مالکان و یا رمز عبور و … هستند و از ایمنی بسیار بالا و مقاومی برخوردارند و نفوذ هر سارقی را به منازلی که دارای چنین درهایی باشند غیر ممکن می کند.

۲-استفاده از چراغ های تایمردار

از این چراغ ها می توان در زمانی که مالکان به مسافرت های طولانی مدت می روند استفاده شود.این چراغ به طور اتوماتیک و براساس تنظیمات صورت گرفته در ساعات روز خاموش و در ساعات شب روشن می شوند و سارقان به همین دلیل احساس می کنند که ساکنان منزل را ترک نکرده اند.

در این جا باید گفت متاسفانه بسیاری از مردم به غلط موقع رفتن  به مسافرت یک یا چند عدد از چراغ های منزل خود را روشن می گذارند این درحالی است که وقتی سارقان با چراغ هایی که هم در روز و هم در شب روشن هستند متوجه عدم حضور ساکنان در منزل خواهند شد و این شیوه مناسبی برای گمراه کردن سارقان نخواهد بود.

۳-استفاده از آیفون های تصویری هشدار دهنده

اخیراً آیفون های تصویری هشداردهنده ای به بازار آمده که با وجود نبودن ساکنان منزل این آیفون ها به طور اتوماتیک صدای ضبط شده ساکنان را پخش کرده و سارقان به تصور اینکه در منزل افراد ساکن وجود دارند قید سرقت منزل را می زنند.

۴-استفاده از صندوق امانات بانک ها

متاسفانه بسیاری از مردم به دلیل هزینه نکردن اموال و دارایی های با ارزش خود شامل سکه های طلا و وجوه نقد را در گاو صندوق های منازل و حتی در کمد لباس نگهداری می کنند،که باید گفت این گونه کارها زمینه سرقت از منازل آن ها را بیشتر می کند وعمل آنها نوعی سهل انگاری در نگهداری اموال محسوب می شود در حالی که آن ها می توانند با ثبت نام و پرداختن هزینه ای جزیی به بانک از صندوق امانات آن ها برای نگهداری اموال با ارزش خود استفاده کنند و همیشه نیز در آسودگی و اطمینان کامل بسر ببرند.

۵- استفاده از نرده ها، شیشه های دودی و دزدگیر ها و دوربین های مداربسته

در پایان می توان به چند نمونه دیگر از ابزارها و تجهیزات مدرن امروزی که می تواند منازل را در برابر سارقان ایمن نگهدارد همچون نرده های دزدگیر، استفاده از آژیرخطر، نصب شیشه های مخصوصی که قابل دید از بیرون نیستند بر روی پنجره ها و دوربین های مداربسته اشاره کرد.

بیاییم با فرهنگ سازی عمومی در بکارگیری تجهیزات نگهدارنده و رعایت اصول ایمنی و هشدارهای انتظامی امنیت جامعه خود را بالا برده و خودمان پلیس خود باشیم و زمینه جرم و تخلف و مورد بزه قرار گرفتن را به سارقان ندهیم.

نویسنده: سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی ؛فرمانده انتظامی استان اصفهان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا