تیتر دوشهر و جامعه

نمایشگاه دستاوردهای اشتغال مددجویان اصفهانی برگزار می‌شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، بهرام سوادکوهی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان، گفت: نمایشگاه و فروشگاه محصولات طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهادبا نام «در مسیر توانمندی» با همکاری اداره میراث فرهنگی از دوازدهم تا نوزدهم اسفندماه در محل باغ‌موزه چهلستون برگزار می‌شود.
سوادکوهی تعداد طرح‌های اشتغال حاضر در این رویداد بزرگ خیر و احسان را ۶۰ طرح از سراسر استان اعلام کرد و افزود: همشهریان عزیز می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدار کنند.
وی با اشاره به شروع هفته احسان و نیکوکاری از چهاردهم اسفندماه و مصادف با چهلمین سال تأسیس کمیته امداد، گفت: این نهاد بافرمان امام خمینی (ره) و برای مدد رساندن به حیات، کار و زندگی آبرومندانه نیازمندان تأسیس شد و فعالیت‌های خود را از بدو تأسیس با رویکرد خودکفایی جامعه تحت حمایت طراحی و اجرا کرد.
سوادکوهی اشتغال پایدار را مهم‌ترین عامل توانمندسازی مددجویان و نیازمندان دانست و تأکید کرد: کمیته امداد اصفهان از مرحله ایجاد انگیزه و روحیه کار و فعالیت، آموزش مقدماتی، پیشرفته و حرفه‌ای تا پرداخت وام قرض‌الحسنه، نظارت و بازاریابی با جامعه تحت حمایت خود همراه و هم‌قدم است.
معاون اشتغال کمیته امداد اصفهان هدف اصلی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اشتغال را شناساندن قابلیت‌ها و توانایی‌های مددجویان و همچنین تلاش‌های بنیادی این نهاد درزمینهٔ توانمندی جامعه تحت حمایت عنوان کرد و افزود: بخش فروشگاه نیز در این رویداد بزرگ در کنار جنبه‌های نمایشگاهی آن برای حمایت هر چه بیشتر از خدمات و محصولات تولیدی مددجویان برپاست و همشهریان عزیز اصفهانی می‌توانند با خرید از این محصولات به توانمندی این نیازمندان یاری برسانند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صاحبان صنایع، اصناف، مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی می‌توانند با حضور در این نمایشگاه و مشاهده محصولات ارائه‌شده، در صورت امکان قسمتی از نیازهای خود را با خرید از این مددجویان برطرف کنند و علاوه بر دسترسی به کالاها و خدمات باکیفیت و قیمت مناسب، گام بزرگی نیز در عرصه خیر و احسان برداشته باشند.
انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا