شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

بازگشایی محور آفرینه به پل دختر لرستان

به گزارش  سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه اظهار کرد: پس از ابلاغ و اعلام دستور جهت اعزام نیروها و ماشین آلات راهداری به استان سیل زده لرستان، ۲۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به همراه پرسنل مجرب از اصفهان به  منطقه معمولان اعزام شدند.

وی ادامه داد: در ساعات اولیه حضور راهداران اصفهانی  عملیات بازگشایی و ریزش برداری و ایمن سازی محور معمولان- آفرینه در دستور کار قرار گرفت که با تلاش های جهادی این عزیزان این محور در روز ۱۵ فروردین بازگشایی شد.

دادخواه گفت: در حال حاضر اکیپ های راهداری با کمک نیروهای سپاه  در سه جبهه مشغول بازگشایی محور آفرینه به پل دختر هستند که با یاری خدا به اتمام خواهد رسید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی انجام شده در حد بازگشایی محور، تعریض و ایمن سازی و برقراری عبور و مرور بوده است و درآینده  باید عملیات بهسازی این محور توسط استان لرستان انجام شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از ۱۴ فروردین به عنوان فرمانده عملیاتی و نماینده مدیرکل در لرستان مستقر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا