تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

غلبه بر رکود پروژه های عمرانی در اصفهان/ پرداخت هزینه های کارت شهری رانندگان تاکسی اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان قدرت اله نوروزی در گفتگوی رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نیمه شعبان با اشاره به اینکه همزمان با این روزها شاهد جشن و تکاپوی عمرانی در شهر اصفهان هستیم، اظهار کرد: این اقدامات در شرایطی اجرا می شود که برخی پروژه های عمرانی کشور به دلیل مشکلات اقتصادی متوقف شده است اما شهرداری اصفهان توانسته بر این رکود غلبه پیدا کند و در اصفهان همه تلاشگران عرصه عمرانی مشغول کارند.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه با حضور استاندار اصفهان و نمایندگان مجلس و دیگر مقامات عملیات عمرانی یکی از پروژه های عمرانی شهر اصفهان به نام مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان آغاز شد، گفت: مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان شامل ۵ پل و در مجاورت کارخانه قند است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این طرح بخشی از یک پروژه بزرگتر یعنی حلقه حفاظتی چهارم شهر اصفهان است و این دومین پروژه از پروژه بزرگ حلقه حفاظتی به شمار می رود.

وی بیان کرد: سال گذشته تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی را به عنوان اولین بخش از پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان، آغاز کردیم و در این طرح از برنامه جلوتر هستیم.

نوروزی اظهار کرد: طرح نصف جهان با بیش از ۱۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد که ظرف ۱۸ تا ۲۰ ماه ساخته می شود و تاثیر بسیار مهمی در حمل و نقل شهری، کاهش ترافیکی و ایجاد امنیت در رانندگی شهروندان دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل با رانندگان تاکسی در شهر اصفهان صحبت کردم و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتم، تصریح کرد: در راستای اجرای بسته حمایتی رانندگان تاکسی، هزینه های کارت شهری فروردین تا اسفندماه امسال رانندگانی که تاکسی متر دارند را حل می کنیم و پیگیر مشکلات آنها هستم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا