عناوین اخبار

نیروی انتظامی خواهان تجهیز کلانتری ها به سیستم ویدئو کنفرانس است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا ،سردار محمد شرفی  افزود: این در حالی است که همکاران قوه قضائیه تمایل دارند برای نصب ویدئو کنفرانس در کلانتری ها همزمان با توسعه برنامه کلان شبکه عدالت حرکت کنیم.
وی در عین حال گفت: با وجود این مسائل، در استان کرمان در دیداری که با مسئولان قضائی و انتظامی استان داشتیم، آنها از این طرح به شدت استقبال کرده و خواهان اجرای آن در استان خودشان شدند.
شرفی با بیان اینکه این طرح هنوز در هیچ یک از کلانتری ها اجرا نشده است، گفت: هم اکنون پنج هزار نفر از نیروهای ما در بخش انتقال متهمان فعال هستند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد: از سوی دیگر تجهیزاتی از جمله خودرو، دستبند و پابند، در اختیار آنها برای انتقال متهم قرار دارد که جابه جایی آنها فضای خشنی را در جامعه ایجاد می کند.
این مقام انتظامی افزود: برای مدیریت این فضا، نصب سیستم های ویدئو کنفرانس بسیار اثربخش بوده و سبب صرفه جویی در وقت، انرژی و نیروی انسانی می شود.
شبکه ملی عدالت با هدف اطلاع رسانی و ورود مردم به قوه قضائیه و دریافت اطلاعات مورد نیاز راه اندازی شد که ساماندهی ارتباطات الکترونیک، دسترسی به اطلاعات لازم از دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی، شخصیت های حقوقی، بخش خصوصی از جمله فعالیت های شبکه ملی عدالت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا