تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای طرح عملیاتی ظفر با دستگیری ۲۶ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان/کشف ۱۰۰ کیلو تریاک از سواری “پژو”/کشف ۷۳ کیلوگرم تریاک زیر بار گوجه فرنگی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “محمدرضا خدادوست”گفت:در راستای برخوردبا خرده فروشان مواد افیونی ،طرح “ظفر” به صورت همزمان در محلات اصفهان برگزار شد.

وی بیان داشت:در نتیجه اجرای این طرح مقدار ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۶ خرده فروش مواد افیونی نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در این طرح ، بیان داشت : افراد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد : طرح های عملیاتی پلیس برای مقابله با سارقان ، فروشندگان مواد افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تداوم خواهد داشت و امنیت مردم خط قرمز پلیس است .

***سارقان مسلح محموله های باری در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند ۴نفره ای که اقدام به سرقت مسلحانه ۳ محموله های باری به ارزش ۴ میلیارد ریال کرده بودند خبر داد.

سرهنگ” سعید سلیمیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از رانندگان خودروهای باربری مبنی بر سرقت مسلحانه محموله باری آن ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد اعضای یک باند ۴ نفره از سارقان حرفه ای با رانندگان خودروهای باری که در حال استراحت در حاشیه جاده بودند درگیر شده و خودروهای حامل محموله باری آن ها را به سرقت می بردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سرانجام کارآگاهان با استفاده از یک سری اقداماتی علمی و تخصصی و عملیات ویژه تعقیب و مراقبت موفق شدند اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمیان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴ عدد فشنگ جنگی و آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه سارقان در یک فقره سرقت مرتکب قتل یک نفر شده بودند عنوان کرد: این افراد در تحقیقات صورت گرفته به ۳ فقره سرقت مسلحانه محموله باری شامل ۲۵ تن میلگرد، ۲۵ تن نبشی آهن و ۲۰ تن ورق آهن که ارزش آنها برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال برآورد شده اعتراف کردند.

سرهنگ سلیمیان گفت: با اعترافات متهمان، مالخر این پرونده نیز طی یک عملیات ویژه توسط ماموران دستگیر و سپس تمامی متهمان دستگیر شده همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

***کشف ۱۰۰ کیلو تریاک از سواری “پژو

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در محور “رامشه-حسن آباد” به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلو تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یک دستگاه سواری پژو پارس هم که راه پاکن بود، نیز شناسایی و متوقف شد، بیان داشت: در این عملیات ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.#

***کشف ۷۳ کیلوگرم تریاک زیر بار گوجه فرنگی

فرمانده انتظامی شهرستان “اردستان” از کشف مقدار ۷۳ کیلوگرم تریاک که زیر محموله قانونی گوجه جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا هاشمی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر “تهران بزرگ” مبنی بر اینکه محموله ای افیونی از جنوب شرق کشور بارگیری و به مقصد تهران در حرکت است ، یک گروه مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و تهران بزرگ وارد عمل شدند.

وی افزود: حین کنترل خودروهای عبوری ، کامیون بنز حامل مواد شناسایی و متوقف شد که مقدار ۷۳ کیلوگرم تریاک زیر محموله قانونی گوجه کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت :در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان درپایان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند واجازه جولان به آنان نخواهد داد.

***تصادف وانت پیکان با موتورسیکلت در “نجف آباد

رئیس پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه وانت پیکان با موتورسیکلت در کمربندی جنوبی”نجف آباد” و فوت یک نفر خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام تصادف یک دستگاه وانت پیکان با موتورسیکلت در کمربندی جنوبی “نجف آباد” ، بلافاصله ماموران گشت پلیس راه “نجف آباد” به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی ، راننده موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ پورقیصری بیان داشت : علت وقوع ا ین حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم رعایت حق تقدم توسط راننده وانت پیکان اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنید تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

***کشف ۱۷ دستگاه پراید مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۷ دستگاه پراید مسروقه طی شب گذشته خبرداد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای مقابله با سارقان و ارتقاء سطح امنیت در محله های اصفهان و همچنین در راستای مطالبات مردمی و اعلام نارضایتی در بعضی از نقاط طرح کشف خودروهای مسروقه شب گذشته اجرایی شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز تعدادی از شهروندان نکات ایمنی و پیشگیری از سرقت خودرو را رعایت نمی کنند گفت : کارشناسان آموزش همگانی پلیس اصفهان با انجام جلسات در مدارس و مساجد و اصناف و ..با تمام توان طرح پیشگیری از سرقت و آموزش رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ خدادوست بیان داشت :این طرح در نقاط جرم خیز و مناطق هدف و از قبل تعیین شده درساعات اولیه صبح با برنامه ریزی منسجم و تشکیل اکیپ های محسوس و نامحسوس و غافلگیرانه اجرا شد که بحمدالله ۱۷ دستگاه پراید مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه اکثر خودروهای مسروقه فاقد وسایل بازدارنده چون دزدگیر ،قفل پدال و ..بودند خاطر نشان کرد :کلیه وسایل نقلیه مکشوفه با دستور مقام قضائی به مالباختگان استرداد می شوند.

***کشف ۵۵ فقره سرقت در “فریدن

فرمانده انتظامی شهرستان “فریدن” ازدستگیری ۱۴ سارق حرفه ای و کشف ۵۵ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ “رضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم و ترانس برق ،اموال داخل خودرو ، احشام و دیگر سرقت ها در شهرستان “فریدن” ، کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند ۱۴ حرفه ای را شناسایی و طی ۳ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : افراد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به ۲۷ فقره سرقت سیم و ترانس برق ، ۱۳ فقره سرقت اماکن خصوصی،۷ فقره سایر سرقت ها ،۳ فقره سرقت مغازه ،۲ فقره سرقت منزل ، یک فقره سرقت خودرو ،یک فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه سارقان تحویل مراجع قضائی شدند بیان داشت : سرقت از جرایمی است که کاهش شدید احساس امنیت را به دنبال دارد و برخورد با سارقان در اولویت کاری پلیس می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان از شهروندان خواست: تعامل مردمی با پلیس و تماس به موقع با مرکز فوریت های ۱۱۰ نقش بسزایی در سرعت عمل پلیس و کاهش چشمگیر جرایم دارد.

***کشف ۲ دستگاه خودروی مسروقه در “تیران وکرون

فرمانده انتظامی شهرستان “تیران و کرون” از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو و کشف ۲ دستگاه خودروی مسروقه خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : واحد گشت کلانتری ۱۱ این فرماندهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی ، به ۲ دستگاه خودروی پارک شده مشکوک و طی بررسی تخصصی مشخص شد خودرو ها سرقتی می باشند.

وی افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و سارق راکه قصد سوار شدن در یکی از خودروها را داشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به ۲ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در پایان با اشاره به تحویل سارق به مراجع قضائی به شهروندان اطمینان داد ، پلیس با تمام توان در برابر مجرمان و قانون شکنان ایستاده و اجازه سرکشی و جولان را به آنان هرگز نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا