پیشخوانعناوین اخبار

خبر غرق شدن شناورمسافربری در آبهای بندرعباس و قشم تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ،اسماعیل مجید زاده اظهار کرد: شناورآذرخش ۹۰۸ با ۶۰ مسافربه علت نقص فنی در موتور در یک مایلی بندرشهید ذاکری قشم از حرکت بازایستاد.
وی مسیر حرکت این شناور را از بندر شهید ذاکری قشم به مقصد بندر شهید حقانی بندرعباس اعلام و افزود: مرکز جستجو و نجات دریایی پس از دریافت پیام اضطرار؛ یک فروند شناورناجی و یک فروند همیار ناجی را به محل اعزام کرد.
رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانودری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک دریایی هرمزگان با پایش دقیق شناور ۹۰۸ تیم امدادی را به محل سانحه هدایت کرد.
مجید زاده با بیان اینکه طی عملیاتی در کمتراز ۳۵دقیقه، شناورهمیار ناجی پس از پهلوگیری درکنار شنارو ، ۶۰مسافر آن را تخلیه و به مقصد رساند.
این مقام مسئول در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این شناور تا رفع کامل بازدیدهای فنی تا اطلاع بعدی از سرویس خارج شده است.
روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصاویرقرارگرفته در فضاهای مجازی را مربوط به شناورهای غرق شده خارج ازآبهای حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران ازجمله مهاجرین سوری دانست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا