شهر و جامعهعناوین اخبار

۱۰۰ کودک یتیم پل‌دختری تحت حمایت نیکوکاران اصفهانی قرار گرفتند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه آسیب واردشده به مددجویان تحت حمایت این نهاد درمناطق سیل‌زده بیشتر و عمیق‌تر است، گفت: در این میان کودکان و به‌ویژه ایتام، نیازمند یاری و همدلی بیشتری هستند.
متین پور با اشاره مشارکت گسترده مردم نیکوکار استان اصفهان با کمیته امداد برای یاری هم‌وطنان سیل‌زده، خاطرنشان کرد: اعضای هیئت رزمندگان اسلام اصفهان حمایت ۱۰۰ کودک یتیم پل‌دختری را به مدت یک سال برعهده‌گرفته‌اند.
وی افزود: این رزمندگان نیکوکار ماهیانه سه میلیون تومان به این ایتام کمک نقدی می‌کنند و علاوه بر این ماهیانه یک سبد کالای اساسی هم برای استفاده آن‌ها به محل سکونتشان ارسال می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه سبد کالای مرحله اول به ارزش هر سبد ۲۲۰ هزار تومان چندی پیش برای این ایتام ارسال شد، گفت: سبد کالای ماه دوم نیز که شامل یک کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد و یک‌تخته پتو است به‌زودی به دست این کودکان یتیم نیازمند خواهد رسید.
وی پذیرش مسئولیت اجتماعی و بی‌تفاوت نبودن نسبت به سرنوشت همنوعان نیازمند را از ویژگی‌های یک جامعه سالم برشمرد و گفت: کمیته امداد اصفهان راه مشارکت اقشار مختلف را در این زمینه با فراهم کردن طرح‌ها و امکانات متنوع بازکرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سازوکار مراکز نیکوکاری، طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین و طرح هم‌سفره اشاره کرد.
متین پور بابیان اینکه امکان مشارکت غیرحضوری برای حمایت از ایتام، فرزندان محسنین و همچنین کودکان نیازمند دچار سوءتغذیه توسط کمیته امداد فراهم‌شده است، تصریح کرد: نیکوکاران گران‌قدر می‌توانند با مراجعه به تارنماهای اینترنتی mohsenin.ir و hamsofreh.ir در این خیر کثیر شریک شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا