شهر و جامعهعناوین اخبار

افزایش دو برابری رشته های “جام مولای عرشیان” در ماه رمضان امسال

به گزارش سرمایه گستران، حبیب‌اله ناظریان با اعلام برگزاری مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سال گذشته مسابقات ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ۱۸ رشته برگزار شد که با تعاملی که با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هیأت‌های ورزشی استان و دیگر نهادها داشتیم، این مسابقات با استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان و خانواده‌ها روبه‌رو گردید.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش رشته‌های مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در رمضان ۹۸ ادامه داد: مسابقات امسال را با همکاری نزدیک به ۳۰ هیأت ورزشی و در حدود ۳۵ رشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با رشد دو برابری نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده است.
ناظریان گفت: این افزایش رشته‌ها جز با همدلی، تعامل، هم‌فکری و هم‌افزایی به دست نمی‌آمد و خوشبختانه تمام مسئولان دست‌اندرکار در این امر همکاری خوبی با ما داشتند لذا امیدوارم در ماه مبارک رمضان شاهد اجرای مناسب این مسابقات باشیم.
او تصریح کرد: مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان ویژه آقایان و بانوان از شب اول ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و به جز ایام سوگواری، تا پایان این ماه ادامه دارد که در برخی رشته‌ها مسابقات در رده سنی بزرگسالان نیز برگزار می‌شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بیان داشتبرای نخستین بار ۶ رشته ورزشی ویژه جانبازان و معلولان نیز در این مسابقات گنجانده شده است.
ناظریان اظهار داشت: مسابقات بخش بانوان با عنوان “جام بانوی قدسیان” در رشته‌های والیبال، تکواندو، بدمینتون، وزنه‌برداری، تنیس روی میز، شطرنج، کاراته، تیراندازی با کمان، اسکواش، دوچرخه‌سواری مهارتی و نمایشی، دوومیدانی، کونگ‌فو، هندبال، تیراندازی با تفنگ، کبدی، اسکیت سرعت و اسکیت هاکی و فوتسال ویژه دانشجویان دانشگاه اصفهان و رشته های ورزشی ویژه جانبازان و معلولان شامل بسکتبال سه نفره، والیبال نشسته، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ، بوچیا و تنیس روی میزبرگزار می‌شود.
او اضافه کرد: مسابقات بخش مردان نیز با عنوان “جام مولای عرشیان” در رشته‌های بسکتبال، تکواندو، بدمینتون، واترپلو، جودو، وزنه‌برداری، تنیس روی میز، شطرنج، بازی‌های رایانه‌ای، کاراته، ووشو، اسکواش، دوچرخه‌سواری مهارتی و نمایشی، دوومیدانی، تیراندازی با تفنگ، کشتی، کونگ‌فو، ورزش باستانی، بوکس، هندبال، تیراندازی با تفنگ، کبدی، اسکیت سرعت و اسکیت هاکی، مچ‌اندازی، فوتبال گل کوچک، فوتسال ویژه دانشجویان دانشگاه اصفهان و رشته های ورزشی ویژه جانبازان و معلولان شامل بسکتبال سه نفره، والیبال نشسته، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ، بوچیا و تنیس روی میز برگزار خواهد شد.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تأکید کرددر برگزاری جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، تمامی اقشار و سلیقه ها را در نظر گرفته ایم.
ناظریان خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما همگانی کردن ورزش، تحرک، نشاط، شادابی و سلامت است که علاوه بر رویکرد مثبت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان درباره این موضوع، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز بر این امر تأکید فراوان دارد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا