شهر و جامعهعناوین اخبار

بکارگیری ۳ خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ساکن در شهر اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “رضا رضایی” اظهار داشت: با توجه به رشد استفاده از وسایل نقلیه شخصی و تراکم حاصل از آن متاسفانه مشاهده می شود رانندگان بدون توجه به موقعیت مکانی وسیله نقلیه اقدام به توقف نموده و باعث سلب آسایش و ایمنی تردد سایر همشهریان می شوند.

وی افزود: در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بکارگیری خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات در شهر اصفهان و اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن در صدد کاهش مشکلات به وجود آمده است.

سرهنگ رضائی از بکارگیری ۳ خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ساکن تا پایان اردیبهشت ماه در شهر اصفهان خبر داد و گفت: خودورهای ثبت مکانیزه تخلفات با تردد در معابر شلوغ و مناطق مرکزی شهر اقدام به ثبت تخلفاتی از جمله پارک دوبل، توقف در ایستگاه تاکسی و اتوبوس، توقف در حریم تقاطع و میدان بصورت مکانیزه می کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: بنابر ماده ۱۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ابلاغیه سال ۱۳۹۰ در صورت توقف وسایل نقلیه و ترک آن یا امتناع راننده از حرکت وسیله نقلیه در محل هایی که توقف آنها به هر میزان موجب بروز خطر و کاهش ظرفیت و انسداد راه شود و همچنین توقف در پیاده روها، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مکلفند ضمن صدور جریمه نسبت به انتقال آن وسیله نقلیه به پارکینگ اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان خاطر نشان کرد: رانندگان باید مد نظر داشته باشند که توقف در مکان های پارک ممنوع نوعی حق الناس است و بنابراین از یکایک رانندگان می خواهیم ضمن رعایت قوانین و مقررات از تجاوز به حقوق دیگر رانندگان خودداری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا