شهر و جامعهعناوین اخبار

آیین جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده سلطان ابراهیم(ع) سمیرم برگزار می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امیرارسلان جباری اظهار داشت: در راستای نشر معارف اسلامی و ترویج فرهنگ قرآنی در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت الهی آیین جزء خوانی قرآن کریم با رویکرد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در جوار حرم مطهر امامزاده سلطان ابراهیم(ع) سمیرم در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این محفل نورانی هر روز با حضور قاری بین المللی مسعود ستاوی و قاریان برجسته ای همچون پیرمرادیان و طغرایی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر به همت مرکز فرهنگی، قرآنی امامزاده سلطان ابراهیم(ع) در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم گفت: آستان مقدس امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در استان اصفهان، شهرستان سمیرم، شهر سمیرم و در خیابان شیخ صدوق واقع شده است.

***بهره برداری و اتمام پروژه زیبا سازی امامزادگان احمد و ابراهیم(ع) بوئین میاندشت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت گفت: به همت خیرین نیکوکار و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پروژه زیبا سازی امامزادگان احمد و ابراهیم(ع) بوئین میاندشت به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی معینی اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین ایجاد فضای مناسب جهت پذیرایی از زائران این اماکن متبرکه پروژه زیبا سازی در امامزادگان احمد و ابراهیم(ع) بوئین میاندشت اجرا شد.

وی در ادامه افزود: این پروژه شامل؛ آینه کاری، گچ بری و مقرنس کاری تربت خانه حرم مطهر این امامزادگان عظیم الشان بود که در مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی و خیرین نیکوکار اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت گفت: آستان مقدس امامزادگان احمد و ابراهیم (علیهما السلام) در فاصله ۲۵ کیلومتری غرب شهرستان فریدن و ۱۵۰ کیلومتری استان اصفهان ـ بویین میاندشت واقع شده است.

***آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه ای در امامزاده شاه سلیمان(ع) مبارکه

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه ای در راستای حمایت از رونق تولید در جوار حرم مطهر امامزاده شاه سلیمان(ع) شهر دیزیچه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی مبشری اظهار داشت: باتوجه به زیرساخت مناسبی که توسط هیئت امناء امامزاده شاه سلیمان(ع) شهر دیزیچه در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر با هدف تبدیل این بقعه متبرکه به قطب فرهنگی ایجاد شده است امسال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری(دامت برکات) سالن این امامزاده واجب التعظیم به اداره فنی و حرفه ای واگذار شده است تا از این مکان برای آموزش های لازم به افراد جهت ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کالای ایرانی استفاده شود.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز در اولین گام جهت حمایت از صنعت صنایع دستی و همچنین کارآموزان فنی و حرفه ای نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه ای با همکاری موسسه خیریه امام حسن مجتبی علیه السلام و هیئت امنا امامزاده شاه سلیمان(ع) در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر افتتاح شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه افزود: این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعدازظهر میزبان عموم مردم به صورت رایگان است.

علی مبشری در ادامه اضافه کرد: پس از ماه مبارک رمضان نیز در این مکان کلاس های مختلف آموزشی برای افراد مختلف زیر نظر فنی و حرفه ای جهت توانمد سازی و معرفی به بازار کار برگزار می شود.

وی گفت: آستان مقدس امامزاده شاه سلیمان (علیه السلام) در شهرستان مبارکه، شهر دیزیچه و در خیابان شهدا واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا