شهر و جامعهعناوین اخبار

کمک ۲ میلیارد ریالی خانواده بسیجی شهید علیزاده به هموطنان سیل زده در اصفهان‎

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ دکتر محسن مومنی با بیان این خبر اظهار داشت : فرزندان سردار بسیجی شهید علی حسن علیزاده با مشارکت همدیگر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک های خود را به یاد پدر شهیدشان به سیل زدگان لرستان اختصاص دادند .
وی تصریح کرد : این کمک ها شامل ۴۰ تخته فرش ۱۲ متری ، ۲۰ دستگاه یخچال ، ۲۰ شعله اجاق گاز ، یک تن برنج و مقادیری رب و روغن به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان است که با ۱۲ دستگاه نیسان به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال و توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان بین سیل زدگان نیازمند استان لرستان توزیع خواهد شد.

دکتر مومنی با توجه به شعار سیل مهربانی جاری است در گرامیداشت هفته هلال احمر یادآور شد : نیاز هموطنان سیل زده در استان های لرستان و خوزستان به اقلام زیستی تا زمان عادی شدن شرایط زندگی ادامه دارد و با توجه به وسعت زیاد مناطق متاثر از وقوع سیل ، کمک های اهدایی مردمی حسب پروتکل جمعیت هلال احمر و با حفظ امانتداری به دست هموطنان آسیب دیده خواهد رسید .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به تداوم جمع آوری کمک های نقدی شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک های کشور و کد دستوری #۱۱۲*۸۷۰*را مورد تاکید قرار داد و از حمایت های اقشار مختلف مردم در یاری رسانی به سیل زدگان تقدیر کرد .
گفتنی است شهید علی حسن علیزاده در عملیات کربلای ۵ جانباز شیمیایی شد و در سال ۱۳۷۱ به درجه رفیع شهادت نایل آمد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا