شهر و جامعهعناوین اخبار

رشد ۹ برابری کمک کمیته امداد اصفهان به مددجویان مستأجر

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، هادی بنایی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه بیش از ۱۰۷ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: بیش از سه میلیارد و ۷۴ میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن در سال ۹۷ به ۶ هزار و ۹۱۲ خانوار نیازمند اصفهانی پرداخت شد.
وی افزود: کمک‌هزینه پرداختی این نهاد درزمینهٔ اجاره و ودیعه مسکن نسبت به سال ۹۶ نزدیک به ۹ برابر افزایش‌یافته است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان با اشاره به تأمین هزینه اجاره و ودیعه مسکن از محل اعتبارات دولتی این نهاد، گفت: کمک‌هزینه اجاره اعطایی به هر خانوار مددجو در استان به‌طور میانگین ۱۰۰ هزار و ودیعه مسکن ۱۰ میلیون تومان است.
بنایی بابیان اینکه هزینه اجاره مسکن به‌ویژه در شهرها بسیار سنگین است، گفت: خانوارهای مستأجر تحت حمایت این نهاد برای تأمین سرپناه مناسب با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند که حل این مشکلات نیاز به منابع مالی فراوانی دارد و از عهده این نهاد خارج است.
وی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی و هماهنگی فعالان عرصه خیر و احسان برای تغییر رویکرد ارزاق محور در عرصه حمایت از نیازمندان، گفت: حرکت به سمت کمک‌هایی که باعث پایداری وضعیت نیازمندان می‌شود از مهم‌ترین چشم‌اندازهای کمیته امداد است و مسکن در کنار اشتغال و خودکفایی بزرگ‌ترین سهم در ایجاد پایداری در سطح زندگی مددجویان این نهاد را دارند.
بنایی با ابراز امیدواری نسبت به اقبال مردم به حمایت از تأمین مسکن نیازمندان، گفت: خیران گرامی و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به ادارات این نهاد در محل زندگی خود، شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* توسط تلفن همراه، مراجعه به پایگاه اینترنتی isfahan.emdad.ir و یا واریز به کارت با شماره ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به پرداخت کمک‌های خود در این زمینه اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا