تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

ایتام اصفهانی میهمان سفره مهربانی حامیان شدند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در مراسم بزرگ افطاری خانوارهای ایتام که با حضور خیران و حامیان طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ خیر و احسان و تشویق مردم به مشارکت در کار خیر از اهداف اصلی کمیته امداد است و اطعام نیازمندان و اکرام ایتام ازجمله امور خیری هستند که اهتمام به آن‌ها در ماه مبارک رمضان بسیار سفارش شده است.
وی برنامه کمیته امداد اصفهان در این ماه را بر محور تأمین ۱۰۵ هزار سبد غذایی برای نیازمندان اعلام کرد و افزود: در این زمینه امیدواریم که علاوه بر سبد کالا با همکاری مردم و خیران تعداد قابل‌توجهی از جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را مهمان سفره‌های مهربانی مردم نیکوکار استان کنیم.
وی بابیان اینکه این مراسم افطاری یکی از چندین برنامه‌ای است که در ماه مبارک رمضان برگزارشده است، گفت: ۵۰۰۰ نفر از ایتام و خانواده‌های آن‌ها تاکنون مهمان سفره مهربانی حامیان و خیران گران‌قدر اصفهانی شدند.

وی بابیان اینکه شش نفر از نوعروسان نیازمند تحت حمایت این نهاد در حاشیه این مراسم کمک‌هزینه ۳۰ میلیون تومانی جهیزیه دریافت کردند، گفت: این اقلام باهمت و کمک خیران و نیکوکاران اصفهانی خریداری‌شده و برای رساندن به این نوعروسان در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است.
متین پور با تأکید بر نقش واسطه‌ای این نهاد در زنجیره نیکوکاری، خاطرنشان ساخت: ما همه زیرساخت‌های لازم برای حمایت از نیازمندان از یک‌سو و جذب کمک‌های مردمی را از سوی دیگر آماده کرده‌ایم و بر این اساس تغییر موثر در زندگی نیازمندان به شکل خاص به همت والا و تلاش نیکوکاران اصفهانی وابسته است.
وی اعتماد و اطمینان مردم به کمیته امداد اصفهان را بزرگ‌ترین سرمایه این نهاد عنوان کرد و افزود: نیکوکاران گران‌قدر اصفهانی می‌توانند برای مشارکت در اطعام و افطاری نیازمندان به دفاتر این نهاد در سراسر استان و تارنمای Isfahan.emdad.ir مراجعه کنند و یا کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا