شهر و جامعهعناوین اخبار

 طرح آموزش دوگانه با هدف شکوفایی اقتصاد استان اجرا می گردد

به گزارش  سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ، در راستای معرفی، پیاده سازی و گسترش سیستم آموزش دوگانه (دوال) و همچنین تقویت ارتباط سازنده با واحدهای صنفی اصفهان جلسه ای با حضور آرش اخوان مدیرکل استان، عباس مهدیان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، ایرج توکلی مسئول واحد آموزش در صنایع، مسعود دانشمند رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت، حسین مصلی نژاد رئیس اداره آموزشگاههای آزاد و مشارکتهای مردمی، رضا داوری کارشناس آموزشهای اصناف، انصاری پور  نایب رئیس اتاق اصناف اصفهان، میرشمشیری رئیس کمیسیون آموزش اتاق اصناف و جمعی از اعضای کمیسیون آموزش و اتحادیه های صنفی در محل دفتر مدیرکل برگزار گردید.

آرش اخوان در این جلسه در خصوص ارتباط مؤثر با اصناف، معرفی آموزشهای دوگانه، اثرات مثبت این آموزشها در شکوفایی اقتصاد کشورهای پیشرفته، لزوم هم افزایی و تبادل اطلاعات میان کارشناسان شاغل در واحدهای صنفی و مربیان مراکز آموزشی اداره کل و تشکیل تیم های تخصصی مشترک در حوزه های مختلف مواردی را مطرح و بیان داشت: ما به جد تلاش می کنیم تا ارتباط بسیار تنگاتنگی با صنوف برقرار و به نتایج ارزشمندی در این حوزه برسیم.

وی افزود: هدف اصلی اداره کل و اتاق اصناف شکوفایی اقتصاد استان است و ما به عنوان عضوی کوچک در کنار اصناف هستیم که این هم افزائی را در قالب طرحی مشترک انجام دهیم.

در ادامه انصاری پور اظهارداشت: در شرایط کنونی توقعات جامعه نسبت به قبل بیشتر شده ودر همین راستا هیات رئیسه جدید اتاق اصناف مقوله آموزش را به عنوان سرفصل در راس امور قرارداده و نگاه سرمایه گذاری به آموزش دارد.

وی اعلام نمود: اتاق اصناف در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری آمادگی کامل را برای همکاری با اداره کل از طریق انعقاد تفاهم نامه دارد.

در پایان نیز پس از گفتگو و تبادل نظر حاضرین مقرر گردید: تفاهم نامه مشترک همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و اتاق اصناف در کوتاهترین زمان ممکن تهیه و طی مراسمی رونمایی گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا