شهر و جامعهعناوین اخبار

اعلام برترین های مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ و تپانچه

به گزارش سرمایه گستران، مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ و تپانچه از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان در سالن ورزشی شهید میثمی برگزار شد.

دبیر هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: امسال در مسابقات مولای عرشیان و بانوی قدسیان ۶ رشته ورزشی نیز در بخش جانبازان و معلولین حضور دارند که یکی از آنها تیر اندازی است.

محمدصادق پسندیده ادامه داد: بسیار خوشحال هستیم که امسال ورزش جانبازان و معلولین در جریان این مسابقات قرار گرفت. در رشته تیراندازی هم آقایان و هم بانوان حضور داشتند که در دو ماده تفنگ و تپانچه در دو گروه ایستاده و نشسته به رقابت پرداختند و در پایان به آنها مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات با توجه به ظرفیت بالای ورزشکاران در کنار سایر رشته های ورزشی که در ماه مبارک رمضان برپا شده، حضور پرشور ورزشکاران جانباز و معلول استان بود و تصمیم داشتیم ثابت کنیم که این عزیزان هم درکنار مسائل معنوی به ورزش نیز اهمیت می دهند.

علیرضا نصر اصفهانی نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز بیان داشت: خوشحال هستم در کنار فضای ورزشی که شهرداری اصفهان برای مردم تدارک دیده، سهم معلولین نیز در این تصمیم رعایت شده و ما شاهد برگزاری این مسابقات در شش رشته ورزشی بین جانبازان و معلولین عزیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: سال گذشته در مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان رشته های ورزشی بسیار محدود بود اما امسال تعداد رشته ها افزایش پیدا کرده که این همت در معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بسیار مبارک است.

نصر گفت: من از تمام کسانی که این تصمیم را گرفتند و در مجموعه ورزشی شهید میثمی این مسابقات را برگزار کردند بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و علاوه بر ماه مبارک رمضان، در طول سال نیز شاهد برگزاری چنین مسابقاتی باشیم.

نتایج این دوره از مسابقات بدین شرح است:

بانوان:

در بخش تپانچه زهرا سایی، فاطمه جمالی و مریم مردانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تفنگ درازکش و ایستاده عزت مرادی و فاطمه سلامیان مقام اول، افسانه هارونی و مرجان یزدانی مقام دوم را کسب کردند.

در گروه آزاد زهره اکبری، زهرا اکبری و زهره خلیلیان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

آقایان:

در بخش تپانچه حمزه یزدانی، علیرضا مختاری و حسین هداوند به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تفنگ مهدی آقابایی، حسین هنرمند و رضا حاجیان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

اعلام نفرات وزنه برداران برتر جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

مسابقات وزنه برداری جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در دو بخش آقایان و بانوان بعد از رقابتی سخت به پایان رسید و نفرات برتر آن مشخص شدند.

این مسابقات از سوی معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت وزنه برداری استان اصفهان در خانه وزنه برداری و در دو بخش بانوان و آقایان ، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار شد.

رییس هیأت بدنسازی استان اصفهان در خصوص برگزاری مسابقات وزنه برداری جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار داشت: امسال جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان را در دو بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم که در بخش بانوان ۱۵ ورزشکار در رده سنی ۸۱ تا ۸۶ و در بخش آقایان ۴۳ ورزشکار در رده های سنی ۸۱ تا ۸۳ در قالب ۷ تیم به رقابت پرداختند.

حمیدرضا فدوی گفت: برگزاری این دسته از مسابقات باعث انگیزه برای جوانان و نوجوانان شده تا بیشتر به سمت و سوی ورزش گرایش پیدا کنند.

وی افزود: عقایدی که در رابطه با ماه مبارک رمضان وجود دارد ما را برآن داشت تا در این ماه نیز به پیشرفت و سلامتی ورزشکاران کمک کنیم. ما قبل از شروع مسابقه و در هنگام اذان با تمام ورزشکاران به نماز می ایستادیم و بعد از افطار، مسابقات را دنبال می کردیم و خداراشکر می کنیم که علاوه بر ورزش به مسائل دینی هم پرداختیم.

فدوی در مورد سطح برگزاری مسابقات توضیح داد: کیفیت مسابقات در حد لیگ استان می باشد البته این مسابقات خاص شهر اصفهان است و ما حتی تصمیم گرفتیم برای باشکوه تر برگزار شدن این مراسم از شهرستان های اصفهان مانند نجف آباد، شهرضا، مبارکه و زرین شهر نیز دعوت کنیم تا در این مسابقات حضور یابند.

وی در خصوص وضعیت هیأت وزنه برداری استان اصفهان اظهار داشت: برنامه های ما طبق روال در حال پیشرفت است و در تمام رده های سنی ورزشکار داریم و مربیان با جدیت مشغول به کار هستند. ما در هفته های گذشته چند ورزشکار به تیم ملی اعزام کردیم. تمام تلاش ما این است که این عزیزان را حمایت کنیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.

مسئول امور مسابقات ورزشی محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان  نیز در خصوص مسابقات وزنه برداری گفت: این رشته در کشور و به خصوص در شهر اصفهان طرفداران بسیار زیادی دارد و ما هر سال در مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با همکاری هیأت وزنه برداری استان اصفهان این مسابقات را دنبال می کنیم.

محسن رویگری ادامه داد: افتخار آفرینی ورزشکاران ما در میادین کشوری و بین المللی و وجود استعدادهای درخشان در این زمینه باعث شده ما مسابقات وزنه برداری را به صورت جدی در ماه مبارک رمضان دنبال کنیم تا بتوانیم علاوه بر شور و نشاط، کمک شایانی برای کشف استعدادهای جدید و همچنین پیشرفت ورزشکاران داشته باشیم.

نتایج مسابقات بدین شرح است:

آقایان:

در وزن ۴۹ کیلوگرم رسول رفعتی، ماهان بختیاری نیا و یوسف عباسی زاده به ترتیب مقام اول تا سوم

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیرارسلان زمانی ، رسول کاویانی و میثم کلاهدوز به ترتیب مقام اول تا سوم

در وزن ۶۱ کیلوگرم سامان افروغ، محمد مهدی بیات و علی مجیری به ترتیب مقام اول تا سوم

در وزن ۶۷ کیلوگرم پوریا مرادی، سید میثم شکراللهی و شهریار حاجی حیدری به ترتیب مقام اول تا سوم

در وزن ۷۳ کیلوگرم محمود وفادار، مهرداد ودودی و امیرمحمد رضایی به ترتیب مقام اول تا سوم

در وزن ۷۳- کیلوگرم محمد حسین شریفی، آرش شفیعی نژاد و محمد مهدی کشول به ترتیب مقام اول تا سوم

بانوان:

در وزن ۴۵ کیلوگرم هانیه شریفی، شادی آقابزرگی و دنیا محمدی به ترتیب مقام اول تا سوم

در وزن ۴۹ کیلوگرم مینا محمدی، نگار قربانپور و عسل محسنی به ترتیب مقام اول تا سوم

در وزن ۵۵ کیلوگرم مبینا محمدی مقام اول

در وزن ۵۹ کیلوگرم مریم مهدی زاده، راضیه اقلیانی و لادن سلیمیان به ترتیب مقام اول تا سوم

در وزن ۶۴ کیلوگرم یکتا جمالی مقام اول

در وزن ۶۴+ الهام شریفی مقام اول

در بخش تیمی آقایان تیم های آرال شهرضا مقام اول، شهیدان شهرضا مقام دوم و مرحوم معینی زرین شهر مقام سوم و در بخش تیمی بانوان تیم های شهرداری لنجان مقام اول، استکی اصفهان مقام دوم و استکی نجف آباد مقام سوم را کسب کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا