شهر و جامعهعناوین اخبار

پرداخت ۱۱هزار وام قرض‌الحسنه به نیازمندان اصفهانی در سال ۹۷

به گزارش سرمایه گسترانو به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، سید مجتبی حجازی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه در سال ۹۷ بیش از ۵۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است، گفت: ۱۱ هزار و ۲۸ خانوار نیازمند از این تسهیلات درزمینهٔ مسکن، اشتغال و کارگشایی بهره‌مند شدند.
حجازی بیشترین تعداد وام پرداخت‌شده توسط این صندوق را درزمینهٔ کارگشایی اعلام کرد و گفت: این وام برای بر طرف سلختن برخی از گره‌های موجود در زندگی مددجویان برنامه‌ریزی‌شده و در سال گذشته، ۸۹۴۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان چنین تسهیلاتی دریافت کردند.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اصفهان به پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات در زمینه اشتغال‌زایی به مددجویان اشاره کرد و گفت: با پرداخت این تسهیلات زمینه خودکفایی و توانمندی اقتصادی ۱۰۲۳ خانوار فراهم‌شده است.
وی پرداخت وام مسکن به مددجویان را از دیگر خدماتی برشمرد که توسط این صندوق انجام می‌شود و خاطرنشان کرد: بیش از ۸ میلیارد تومان برای این منظور به ۱۰۴۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اصفهان این صندوق را بازوی توانمندی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان معرفی کرد و گفت: فعالیت های این صندوق تحت نظر کمیته امداد اصفهان است و این مسئله باعث شده که پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان در مقایسه با سایر بانک‌ها ساده‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر انجام شود.
حجازی بابیان اینکه سپرده‌گذاری مردم در این صندوق باعث ارتقای توان وام‌دهی آن می‌شود، گفت: خیران و نیکوکاران گران‌قدر اصفهانی می‌توانند با افتتاح حساب در این صندوق علاوه بر بهره‌مندی از خدمات مالی سیستم بانکی در ثواب کمک به محرومان و نیازمندان جامعه نیز سهیم شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا