اخبار صنعت، معدن و تجارتتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

فولادمبارکه تبلور رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است‏

به گزارش سرمایه گستران، عزیز اکبریان با اشاره به این‌که اگر بخواهیم از پس مشکلات اقتصادی برآییم باید اشتغال‌زایی را اولویت قرار دهیم، اظهار داشت: با وجود این رویکرد از سوی فولاد مبارکه و ارادۀ مسئولان شهرستان مبارکه مبنی بر حمایت از صنعت، ما مطمئنا به نتایج بهتری در خصوص تعامل مستحکم‌تر منطقه و صنعت خواهیم رسید.

وی افزود: صنعت فولاد شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور به شمار می‌رود و یکی از نیروهای محرکه برای اشتغال‌زایی و رفتن به سمت تولید ملی و رونق تولید است.

این نمایندۀ مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صنعت فولاد فرصتی برای خوداتکایی و رسیدن به رشد و تعالی در شرایط حاضر است و باید از این صنعت مادر حمایت شود.اکبریان افزود: تجهیزات تولیدکنندگان در خصوص صنایع نیازمند به‌روزرسانی است و با توجه به پویایی صنایع بزرگ در کشور باید با دیدگاهی درست به این مقوله توجه ویژه شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان از خودباوری و همت کارکنان و تولیدکنندگان فولاد کشور تقدیر کرد و گفت: اگر تولیدات صنایع فولاد را در داخل نداشتیم، به کشورهای دیگر محتاج بودیم و بسیاری از نیازهایمان را باید از خارج تأمین می‌کردیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا